WK 2022: de knock-outrondes

JMD

Well-known member
2-0
3-0
3-2
3-1
3-2
2-1
4-0
2-1
4-2
3-2
2-1
Levert toch vaak wel veel goals op dit duel... (op de laatste 2x na, alhoewel NL in 2014 er tegen Brazilië veel meer had kunnen/moeten maken)
 

Makanaky

Well-known member
Van al die potjes kan ik mij geeneen echt nog heugen, zelfs die met oranje niet. In 2014 zat ik de 1e helft in de auto, dat weet ik nog wél.
 

JMD

Well-known member
Ik kan me vooral die van 1998, 2002 (hele snelle goal) en 2014 herinneren. En verder die van 1990 en 1994, maar dat is vooral omdat ik me zo ongeveer alles van die toernooien herinner.
 

Batigoal

Well-known member
Van al die potjes kan ik mij geeneen echt nog heugen, zelfs die met oranje niet. In 2014 zat ik de 1e helft in de auto, dat weet ik nog wél.
Kan me die nog heel goed herinneren. Brazilië geloofde het wel en Oranje kon lekker zijn gang gaan. Prima wedstrijd met een leuk resultaat.
 

JMD

Well-known member
Brazilië was nog compleet knock-out toen van de 1-7 tegen Duitsland. Als Nederland toen echt gas had gegeven had het met dezelfde cijfers kunnen winnen
 

Pascallovic

Well-known member
Uiteindelijk is het bij Marokko toch het gebrek aan kwaliteit voorin wat ze in het slot van het toernooi de das om doet als ze vanuit achterstand moeten spelen. Op zich zo wel tegen Frankrijk als nu Kroatië waren er kansen, maar de afronding was er niet.
 

Batigoal

Well-known member
Knappe prestatie dit WK weer van Kroatië. Met maestro Modric gewoon weer in de hoofdrol de afgelopen weken.

En Marokko mag trots zijn op deze unieke prestatie. Ik denk dat een groot deel van het team een transfer gaat maken.
 
Bovenaan