Pascallovic
Well-known member
Dat ze nog een kans hadden na dat penaltymoment van Kroatië lag inderdaad aan de scheidsrechter.Ah, het ligt weer aan de scheids.
Dat ze nog een kans hadden na dat penaltymoment van Kroatië lag inderdaad aan de scheidsrechter.Ah, het ligt weer aan de scheids.
Over 6 maanden de NL finales 👍Modric kan makkelijk doorgaan . Mooie prestatie en een mooie afsluiter voor Modric.
Morgen de laatste wedstrijd, maar wat ga ik dit allemaal missen.
Hakimi betuigt spijt en komt met excuses richting ‘vriend’ Infantino | Voetbalzone
Hakimi betuigt spijt en komt met excuses richting ‘vriend’ Infantinom.voetbalzone.nl
Wat zal Hakimi gesnoven hebben?
Die is net als al zijn land en soortgenoten in de ketel van slachtofferschap gevallen bij de geboorte.Hakimi betuigt spijt en komt met excuses richting ‘vriend’ Infantino | Voetbalzone
Hakimi betuigt spijt en komt met excuses richting ‘vriend’ Infantinom.voetbalzone.nl
Wat zal Hakimi gesnoven hebben?
Ik hoop dat hij nog doorgaat. Volgens mij zei hun bondscoach dat nog niets beslist is.Over 6 maanden de NL finales 👍
En dat terwijl de meeste Britten een hekel hebben aan Argentinië.Bij de bbc zullen ze ook in rouw zijn als Frankrijk wint. Laatste half uur voorbeschouwing ging zo ongeveer alleen maar over Messi…
Jep, maar Falklandoorlog en WK 1986 is wel al meer dan 35 jaar terugEn dat terwijl de meeste Britten een hekel hebben aan Argentinië.