WK 2022: de knock-outrondes

Max

Administrator
Forumleiding
Wie droomt er nou niet van Al-Nassr?

Die Portugezen speelden aardig bevrijd zo zonder Ronaldo. Dat geeft Santos weer een extra dilemma.

Vraag mij af in hoeverre het echt een probleem vormt. Ronaldo is zeker niet de meest grote teamspeler ooit, maar het is wel een winnaar die bescheiden genoeg is om deze wereldtitel te claimen. Hij hoeft helemaal niet te scoren om te scoren. Als je zag hoe Ronaldo als bliksemafleider functioneert, kun je hem best erbij hebben.
 

Batigoal

Well-known member
Vraag mij af in hoeverre het echt een probleem vormt. Ronaldo is zeker niet de meest grote teamspeler ooit, maar het is wel een winnaar die bescheiden genoeg is om deze wereldtitel te claimen. Hij hoeft helemaal niet te scoren om te scoren. Als je zag hoe Ronaldo als bliksemafleider functioneert, kun je hem best erbij hebben.
In dat geval hoeft het helemaal niet zijn laatste WK te zijn. Als bliksemafleider kan hij nog minstens 5 WK's mee!
 

U.G.

Well-known member
Wie droomt er nou niet van Al-Nassr?

Die Portugezen speelden aardig bevrijd zo zonder Ronaldo. Dat geeft Santos weer een extra dilemma.

De eerste twee goals hebben ze bevrijd, want ze begonnen net zo schuchter en ongemakkelijk als in de voorgaande wedstrijden. Dan maakt z’n vervanger en wat mij betreft de grote man achter Benfica’s huidige opmars wél het verschil, maar het blijft wel weer zo heerlijk typisch en opportuun om uitgerekend de afwezigheid van Ronaldo nu aan te merken als reden van deze omslag. De reden waarom ik al járen geen voetbal kijk met Nederlandse commentators. Het middenveld staat gewoon compleet anders met Neves bijv. op de bank en Otavio weer terug, eigenlijk speelt ie voor het eerst met een soort ruit. Cancelo is er ook uit. Hij heeft op acht plaatsen gewisseld als je het vergelijkt met de vorige wedstrijd ! Ook al deden toen veel reserves mee, maar uit wanhoop begint ie nu eindelijk logisch te doen ( doet me denken aan het EK 2016). Ramos is geweldig, maar Ronaldo gaat zeker nog wel z’n momenten krijgen.

Viva Portugal…a taça e nossa !
 

Mario

Well-known member
Ronaldo had geen zin om met de reserves mee te trainen, en sloot zich aan bij de basisspelers in de sportschool.
 
Bovenaan