gevegt
Well-known member
Zo moeilijk is het allemaal niet.Toegegeven, zit wat in.
Zo moeilijk is het allemaal niet.Toegegeven, zit wat in.
Zou Ronaldo nu ook boos weglopen? Net als bij MU is het beter zonder hem dan met hem.
Juist.Hoe kom je daarbij? Hij leidt Portugal vanavond langs Zwitserland!
Daarom mijn post op de vorige pagina, die is morgen vertrokken... Hij ziet dat het zonder hem beter gaat dan met hem, dat kan hij niet hebben...Zou Ronaldo nu ook boos weglopen? Net als bij MU is het beter zonder hem dan met hem.
Wat een onzin.Daarom mijn post op de vorige pagina, die is morgen vertrokken... Hij ziet dat het zonder hem beter gaat dan met hem, dat kan hij niet hebben...
Nog 4x CR7 van de bank af!Juist.
8-0!
Wat een onzin.
En 4-1....
Van tevoren denk je: Portugal - Zwitserland zal wel niet veel worden, Zwitserland is altijd saai en Portugal is vaak ook niet om aan te zien. Krijg je dit...
Weet ik. Maar nooit opgeven!Tegen de onzin van JMD en erka valt haast niet op te posten…
Je bent zelf een vogel. Zo’n schijtmeeuw van de PVV.Die pot tegen Servië was ook heerlijk. De tijd van Vogel is voorbij!
Alleen erka en ik zien de briljantheid van onze posts... Dat jullie dat nou niet snappen ligt aan jullie.Tegen de onzin van JMD en erka valt haast niet op te posten…