Pascallovic
Well-known member
Zou men in Saudi-Arabië weten dat ze er de zus van Ronaldo gratis bij krijgen?👀
Er is fa cupHeerlijk, een voetballoze woensdag 🍺
Wordt het ergens uitgezonden?Stockport County - Charlton Athletic. Lekker affiche vind ik
Gewoon alle 209 FIFA leden mee laten doen. Vijf landen zijn de 1e ronde vrij, dan beginnen met 51 poules van 4. Alle nummers 1 en 2 en de 21 beste nummers 3 gaan met door naar de 2e ronde met de 5 vrijgestelde landen (de gastlanden, aangevuld met degenen die het meeste geld daarvoor bieden, dus o.a. Qatar). Dan zijn er 128 landen over, 32 poules van 4 waar de eerste 2 van doorgaan. Dan met de 64 overgebleven landen knockout tot het einde.Geen voetbal vandaag, tijd voor een WK met 128 landen.
Een mooie uitdaging voor Noord Korea als organiserend land.Gewoon alle 209 FIFA leden mee laten doen. Vijf landen zijn de 1e ronde vrij, dan beginnen met 51 poules van 4. Alle nummers 1 en 2 en de 21 beste nummers 3 gaan met door naar de 2e ronde met de 5 vrijgestelde landen (de gastlanden, aangevuld met degenen die het meeste geld daarvoor bieden, dus o.a. Qatar). Dan zijn er 128 landen over, 32 poules van 4 waar de eerste 2 van doorgaan. Dan met de 64 overgebleven landen knockout tot het einde.
San Marino v Amerikaans Samoa in de 1e ronde wordt een kijkcijferkanon.
Ook zoiets.Als ik de kenners moet geloven stelt dat Argentinie dat in de laatste 40 wedstrijden 1x verloren heeft niet zo veel voor, op 1 speler na.
Wordt gewoon 0-2 morgen. Ik denk dat ik als ik gevraagd wordt gewoon een dienst ga draaien.Als ik de kenners moet geloven stelt dat Argentinie dat in de laatste 40 wedstrijden 1x verloren heeft niet zo veel voor, op 1 speler na.
Op de tribune verliezen we het ook. Schijnen 60.000 Argentijnen te zitten morgen tegenover 1000 oranjeleeuwen, kaaskoppen, tietenmannen en bossen wortelen.
Die verkopen huis en haard om er bij te zijn.Wat ik me dus al het hele WK afvraag, hoe komt het dat er zoveel supporters uit Latijns-Amerika op het WK zijn? Bij Argentinië, maar bijvoorbeeld ook Brazilië, Mexico, Ecuador. Echt veel.
We hebben slechts 1x verloren van Argentinie, wel de belangrijkste ontmoeting uit de reeks.Vanavond even wat samenvattingen gezien van Nederland - Argentinië.
Als dat een voorbode is, vliegen we er uit.
In staantribune podcast werd genoemd dat er flink wat harde kernen op kosten van de bond zijn.Wat ik me dus al het hele WK afvraag, hoe komt het dat er zoveel supporters uit Latijns-Amerika op het WK zijn? Bij Argentinië, maar bijvoorbeeld ook Brazilië, Mexico, Ecuador. Echt veel.