Op het tandvlees het uiterste. Dat is wel een beetje knap.Daar ben ik het niet mee eens. Als je de laatste 8 op het WK haalt presteer je als Nederland naar verwachting. Er is wel slecht gevoetbald, daar ben ik het wel mee eens.
Dat geleuter van ‘het is een loterij’ ben ik ook wel klaar mee. Als je zo vaak met penalty’s er relatief eenvoudig naast grijpt kun je ook niet van toeval spreken en dat het een loterij is. Net als dat het geen toeval is dat die Kroaten wel altijd winnen. In een verlenging heeft Nederland ook nog nooit het verschil gemaakt.Misschien is de beste les wel dat je wetenschap niet kunt afdwingen.
Dat geleuter van ‘het is een loterij’ ben ik ook wel klaar mee. Als je zo vaak met penalty’s er relatief eenvoudig naast grijpt kun je ook niet van toeval spreken en dat het een loterij is. Net als dat het geen toeval is dat die Kroaten wel altijd winnen. In een verlenging heeft Nederland ook nog nooit het verschil gemaakt.
Alles is trainbaar.Eens. Zelfs nog nooit gescoord in een verlenging.
Zelfs het voorspellen van de slechtste wissel ooit. 😄Alles is trainbaar.
Qua resultaat is laatste acht geen slechte prestatie maar ik ben er wel aardig kapot van.
Morgen ben ik het vast met je eens. Vandaag nog even niet.Ik heb ergere uitschakelingen meegemaakt. Met betere selecties zijn we met regelmaat vroegtijdig gestrand. Dit keer hadden we een middelmatige selectie na een gemist WK. Dan is het bereiken van de kwartfinale zo slecht nog niet. Ik kan er wel mee leven, ondanks het slechte voetbal.
Precies dit.Ik heb ergere uitschakelingen meegemaakt. Met betere selecties zijn we met regelmaat vroegtijdig gestrand. Dit keer hadden we een middelmatige selectie na een gemist WK. Dan is het bereiken van de kwartfinale zo slecht nog niet. Ik kan er wel mee leven, ondanks het slechte voetbal.
Op een WK niet inderdaad, maar wel op een ek volgens mij. 1976 duel om brons… maar goed, dat is ook al een eeuwigheid geledenEens. Zelfs nog nooit gescoord in een verlenging.
Midweeks na de WK finale al league cup, met op donderdag City - Liver2e kerstdag begint godzijdank de Premier League weer. Klaar met dat doodse spel in de zandbak.
De dag waarop dit geschreven is gaan Brazilië en oranje eruit, dat moet een reactie van God zijn op deze belachelijke column…Toch niet voldoende gelovige spelers opgeroepen: