Jef400
Well-known member
Wat kon Steven Berghuis nou gebeuren toen hij van elf meter schoot, er is leven er is leven na de doodIk had Berghius niet laten nemen. Mist al het hele WK..
Wat kon Steven Berghuis nou gebeuren toen hij van elf meter schoot, er is leven er is leven na de doodIk had Berghius niet laten nemen. Mist al het hele WK..
Omdat dat niet more often is...En Nederland met 1998, 2010 en 2014 wordt niet genoemd omdat?
Krul had die eerste van Messi al gestopt.Krul had er drie gestopt.
Verkeerde topic.Je hebt laten liggen in de verlenging. Toen had je door moeten drukken.
Nou goed, ergens vind ik dit wel grappig. Al die interessantdoenerij vooraf met die penalty's, claimen dat je het helemaal onder controle hebt. Dat rare gedoe met die volleybalcoach en die 58 keepers die werden opgeroepen voor allerlei domme tests. En dan dit.
De hele buurt is al buiten om al de oranjeversiering weg te halen.
Gewoon een enorm mislukt toernooi geweest. Afschruwelijk slecht voetbal gespeeld en ook kut gepresteerd. De lafheid om in de verlenging weer heerlijk achteruit te gaan werd afgestraft. Je zou zeggen dat Van Gaal nog wel herinnerde dat we in Brazilië ook gewoon de pingels slecht namen.
Ze heeft wel een punt.Oh we gaan nu serieus naar Leonne Schetter luisteren die de scheids de schuld geeft.
Koeman heeft een duidelijke voorkeur voor Memphis, maar Memphis presteert ook echt alleen onder Koeman. Dus dat is niet zo erg.En die faalhaas van een Bergwijn iedere keer weer proberen. Pfff. Hopen dat Koeman gewoon weer de juiste spelers gebruikt en niet op basis van voorkeur tussen bepaalde spelers.
Het gaat om de winst. Niets anders.Daar ben ik het niet mee eens. Als je de laatste 8 op het WK haalt presteer je als Nederland naar verwachting. Er is wel slecht gevoetbald, daar ben ik het wel mee eens.
Twee,als ze het koud heeft. Vrouwen horen in de keuken om bier te halen en verders niks. Ik geef ook geen mening over stofzuigen en strijken.Ze heeft wel een punt.
Dat laatste doe ik altijd wel.Twee,als ze het koud heeft. Vrouwen horen in de keuken om bier te halen en verders niks. Ik geef ook geen mening over stofzuigen en strijken.