WK 2018 -NIEUWSTOPIC

Atreides

Well-known member
Cameramannen dit WK zijn sexistisch bezig!

Goede zaak lijkt me.
wkbabes-6.jpg

polish%2Bfans%2Bin%2Bworld%2Bcup%2B2018%2B%25282%2529.jpg

colombia%2Bhot%2Bgirls%2B5.jpg

colombian%2Bhot%2Bgirls%2B3.jpg

Germany%2Bgirls.jpg


Voor Max en Mario nog iets Aziatisch:
South%2BKorea%2Bfans%2B1.png
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Ja, ik volg het vanaf 1974 maar 1990 was by far het slechtste die ik gezien heb.

En welk WK het beste?

Ik ben geneigd 1982 te zeggen, maar dan vergeet ik waarschijnlijk een hele hoop saaie groepswedstrijden. Was in elk geval wel het laatste samba voetbal WK van Brazili?.
 

De Wolf

Well-known member
De eerste idioot met Kroatie wereldkampioen is al gesignaleerd. Meestal hoop ik dat ze het dan niet redden maar dat is een beetje moeilijk voor een Frankrijkhater
 

erka

Well-known member
Ooit weet ik niet, maar qua organisatie is dit WK wel beter dan een aantal andere recente zoals 2002, 2010 en 2014.
 

erka

Well-known member
De mensen die het meegemaakt hebben zeggen dat 1970 het beste was.

Van wat ik heb meegemaakt ga ik voor 1982 en 1986. Maar misschien ook omdat je op die leeftijd de wedstrijden het best onthoudt.
 

Eef de Kip

Well-known member
'78 is het eerste dat ik me een beetje kan herinneren maar dan mn de wedstrijden van het Nederlands elftal. En die waren in mijn beleving toch wel het aangluren waard maar goed, helemaal objectief ben ik dan ook weer niet.
 

Mario

Well-known member
1994 & 1998 waren mijn inziens leuke WK's. Wat Oranje betreft zou het 1998, 2010 en 2014 zijn. '74 en' 78 heb ik niet bewust meegemaakt.
 

JMD

Well-known member
Mijn eerste WK dat ik echt meemaakte was die van 1990, dus mijn standaard begon niet hoog... :p

Persoonlijk ga ik voor 1998, maar dat heeft er ook mee te maken dat ik die zomer slaagde voor mijn middelbare school en dus de hele maand juni vrij was en alles kon zien, plus dat Nederland zo ver kwam.
2010 was qua duels ook dramatisch, maar maakte de run van Nederland veel goed. In 2014 veel leuke duels gezien waar je dat niet verwacht (Algerije - Korea bv).
Ik hou het dus op 1998, met op afstand 2014 en 2018.
 
Bovenaan