Ik zou Darri anders graag in Heerenveen zien, mocht Larsson vertrekken.
@delmaestro: Zijn er bij jullie nog blessures?
Jammer dat Bosz weer voor het behoudende concept kiest met McEachran ipv Vejinovic. Aan de andere kant heeft het zich de laatste weken wel bewezen.
Maar voor de neutrale toeschouwers is het minder. Ik verwacht dus een verdedigend Heerenveen en een Vitesse met veel balbezit op eigen helft, rustig rondspelend.
Het is te bidden voor Vitesse dat ze Traor? nog een seizoen mogen huren. Wallace hoeven ze niet terug verwacht ikVeijnovic is natuurlijk ook nog niet weg, maar kans is groot dat ook hij vertrekt. Pr?pper 99,9% kans dat hij weg is...
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Het klopt dat zowel McEachran als Vejinovic controleurs zijn, waarbij de Brit iets beter mee verdedigd, en Vejinovic juist in aanvallend opzicht meer kan brengen. Echter vind ik niet dat het spel dan ineens behoudend i.p.v. aanvallend is, de intentie van het spel veranderd niet echt. En met de ruimte die er bij ons achter de verdediging valt omdat we zo ver naar voren spelen, vind ik McEachran wel prettig als zekerheidje om de counter eruit te halen...