Eef de Kip
Well-known member
En hoeveel kans op droog weer?50% kans op regen zondag!
En hoeveel kans op droog weer?50% kans op regen zondag!
Lastig in te schatten. Als ik een gok zou moeten wagen zou ik zeggen zo'n 50%.En hoeveel kans op droog weer?
Dank je.Ok, wel knap hoe je dat me allerlei modellen kunt berekenen.
Echt niet normaal. Valpartij na valpartij na valpartij. Het is amper te doen joh op zo'n strook als Mons-en-Pevele met deze modderomstandigheden. Dat belooft wat voor morgen. Dat wordt vanaf 10u voor de tv zitten en alleen voor bier, vreten en pissen af en toe snel even weglopen.Paris-Roubaix voor de vrouwen, wat een chaos.
Ik ben benieuwd of Thijs Zonneveld nu ook zo schande gaat spreken betreffende de veiligheid van de renners.Ik geef Ferry Weertman een goede kans.
Sommige kasseienstroken staan compleet onder water.
Die zegt het volgende:Ik ben benieuwd of Thijs Zonneveld nu ook zo schande gaat spreken betreffende de veiligheid van de renners.
Haha, wauw. Helemaal spot on!Laten we wel wezen: het is volkomen onverantwoord. We roepen van alles (terecht) over het gebrek aan veiligheid in wielerkoersen, maar voor een natte Roubaix zijn we zo hypocriet dat we een uitzondering maken. We trekken onze meest afgeragde joggingbroek aan en verkneukelen ons bij elke bemodderde vijfsterrenstrook. Hoe smeriger en verrotter de renners, hoe beter. En als het groepje overlevenden het Carrefour de l’Arbre op rijdt, verkleumd tot op het bot, als de drenkelingen in de laatste reddingsboot van de Titanic, zetten wij de verwarming nog een graadje hoger
Even voor de duidelijkheid, dit was Zonneveld in zijn column afgelopen week.Haha, wauw. Helemaal spot on!
Eerlijk dat je het zegt. Wel jammer dat het niet jouw woorden waren, haha.Even voor de duidelijkheid, dit was Zonneveld in zijn column afgelopen week.
Wat een onzin, ik trek mijn gloednieuwe joggingbroek aan.Die zegt het volgende:
"Laten we wel wezen: het is volkomen onverantwoord. We roepen van alles (terecht) over het gebrek aan veiligheid in wielerkoersen, maar voor een natte Roubaix zijn we zo hypocriet dat we een uitzondering maken. We trekken onze meest afgeragde joggingbroek aan en verkneukelen ons bij elke bemodderde vijfsterrenstrook. Hoe smeriger en verrotter de renners, hoe beter. En als het groepje overlevenden het Carrefour de l’Arbre op rijdt, verkleumd tot op het bot, als de drenkelingen in de laatste reddingsboot van de Titanic, zetten wij de verwarming nog een graadje hoger"
Gezien de rest van mijn bijdrages leek mij dat wel duidelijkEerlijk dat je het zegt. Wel jammer dat het niet jouw woorden waren, haha.
Nou nou, dat valt toch wel mee? Misschien heb ik iets teveel onze conversaties in het echte leven in m'n hoofd.Gezien de rest van mijn bijdrages leek mij dat wel duidelijk