Wielrennen

Jamel

Administrator
Forumleiding
Paris-Roubaix voor de vrouwen, wat een chaos.
Echt niet normaal. Valpartij na valpartij na valpartij. Het is amper te doen joh op zo'n strook als Mons-en-Pevele met deze modderomstandigheden. Dat belooft wat voor morgen. Dat wordt vanaf 10u voor de tv zitten en alleen voor bier, vreten en pissen af en toe snel even weglopen.
 

erka

Well-known member
En enorme valpartij.

En vandaag is het nog redelijk droog he. Morgen zeiknat in Frankrijk ook nog. Maar mannen kunnen dit wel beter door meer kracht en gewicht.
 

Maasveld

Well-known member
Aan de hand van de foto's lijkt het me eigenlijk onverantwoord om te rijden. Gaat echt een hel worden voor de renners.
 

erka

Well-known member
Ik geef Ferry Weertman een goede kans.

Sommige kasseienstroken staan compleet onder water.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Gewoon intermediates eronder en rijden. Dan gaan ze maar wat langzamer, de mietjes.
 

Reinoud

Well-known member
Ik ben benieuwd of Thijs Zonneveld nu ook zo schande gaat spreken betreffende de veiligheid van de renners.
Die zegt het volgende:

"Laten we wel wezen: het is volkomen onverantwoord. We roepen van alles (terecht) over het gebrek aan veiligheid in wielerkoersen, maar voor een natte Roubaix zijn we zo hypocriet dat we een uitzondering maken. We trekken onze meest afgeragde joggingbroek aan en verkneukelen ons bij elke bemodderde vijfsterrenstrook. Hoe smeriger en verrotter de renners, hoe beter. En als het groepje overlevenden het Carrefour de l’Arbre op rijdt, verkleumd tot op het bot, als de drenkelingen in de laatste reddingsboot van de Titanic, zetten wij de verwarming nog een graadje hoger"
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Laten we wel wezen: het is volkomen onverantwoord. We roepen van alles (terecht) over het gebrek aan veiligheid in wielerkoersen, maar voor een natte Roubaix zijn we zo hypocriet dat we een uitzondering maken. We trekken onze meest afgeragde joggingbroek aan en verkneukelen ons bij elke bemodderde vijfsterrenstrook. Hoe smeriger en verrotter de renners, hoe beter. En als het groepje overlevenden het Carrefour de l’Arbre op rijdt, verkleumd tot op het bot, als de drenkelingen in de laatste reddingsboot van de Titanic, zetten wij de verwarming nog een graadje hoger
Haha, wauw. Helemaal spot on!
 

Maasveld

Well-known member
Die zegt het volgende:

"Laten we wel wezen: het is volkomen onverantwoord. We roepen van alles (terecht) over het gebrek aan veiligheid in wielerkoersen, maar voor een natte Roubaix zijn we zo hypocriet dat we een uitzondering maken. We trekken onze meest afgeragde joggingbroek aan en verkneukelen ons bij elke bemodderde vijfsterrenstrook. Hoe smeriger en verrotter de renners, hoe beter. En als het groepje overlevenden het Carrefour de l’Arbre op rijdt, verkleumd tot op het bot, als de drenkelingen in de laatste reddingsboot van de Titanic, zetten wij de verwarming nog een graadje hoger"
Wat een onzin, ik trek mijn gloednieuwe joggingbroek aan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gezien de rest van mijn bijdrages leek mij dat wel duidelijk :ROFLMAO:
Nou nou, dat valt toch wel mee? Misschien heb ik iets teveel onze conversaties in het echte leven in m'n hoofd. ;)

Las vanochtend iemand zeggen dat het beter overal nat kan zijn op die stroken dan half nat, half droog. Omdat met volledige modderpoelen iedereen de hele strook voorzichtig doet, terwijl als er droge stukken zijn renners het gevaar wellicht wat gaan onderschatten en dan juist onderuit glijden. Zit denk ik wel wat in. Laten we hopen dat het een spektakelstuk wordt, maar dat iedereen heel blijft.
 

erka

Well-known member
Vroeguh (80-90) was Paris-Roubaix vaker net zo nat en toen ging het ook gewoon door. En ze hebben nu veel betere banden.

Ik vind het onzin om te zeggen dat het té gevaarlijk is.
 
Bovenaan