Ik vind dat wel heel mooi. Er is daar echt liefde voor het wielrennen, geen Qatarachtige toewijzing dus.Het WK van 2025 zal in Rwanda worden gehouden.
Ik vind dat wel heel mooi. Er is daar echt liefde voor het wielrennen, geen Qatarachtige toewijzing dus.Het WK van 2025 zal in Rwanda worden gehouden.
Ik ook niet.Ik vind dat wel heel mooi.
En ze hebbe de Muur van Kigali.Ik vind dat wel heel mooi. Er is daar echt liefde voor het wielrennen, geen Qatarachtige toewijzing dus.
Ze zijn weer allemaal naar elkaar aan het wijzen. Simpelweg teveel winnaars in het team.Wat een gepruts van die Hollanders. Met 7 in de kopgroep, verkeerd gooien met krachten en op het eind geen kracht meer over bij niemand.
Voorbeschouwing die ik luisterde gaven ze aan dat ze op de lus daarvoor moesten aanvallen. Dus op de kasseien klimmetjes.De finale is niet onderscheidend genoeg denk ik. Zeker met die smalle wegen en te scherpen bochten.
Schijnt dus mede te zijn doordat Van Dijk en Pieters niet akkoord waren met als eerste moeten werken... In het Wiel (AD) podcast wel de moeite waard om even te luisterenVolgens Van Dijk was de tactiek: Iedereen voor eigen kans tot de laatste keer Wijnpers. Als het dan nog bij elkaar zou zitten zou de kaart Vos worden getrokken. Wat een onkunde.
Het was nóg interessanter geweest als er wel een Italiaanse schaduwkopman mee was geweest.Wel fijn dat de Italianen niet mee zijn. Dat maakt het een extra interessante koers.
Dat is dan ook gebeurd, met nog 2 ronden te gaan zijn er nog 17 kanshebbers: Evenepoel, Stuyven, Van Aert, Colbrelli, Bagioli, Nizzolo, Madouas, Alaphilippe, Senechal, Van der Poel, Van Baarle, Pidcock, Mohoric, Powless, Valgren, Hoelgaard en Stybar.Voorbeschouwing die ik luisterde gaven ze aan dat ze op de lus daarvoor moesten aanvallen. Dus op de kasseien klimmetjes.