Wielrennen

Maasveld

Well-known member
Vroeguh (80-90) was Paris-Roubaix vaker net zo nat en toen ging het ook gewoon door. En ze hebben nu veel betere banden.

Ik vind het onzin om te zeggen dat het té gevaarlijk is.
Het is natuurlijk wel ontzettend hypocriet om constant UCI/ASO af te fikken over onveilige parcoursen en het nu maar allemaal prachtig te vinden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Grote groep weg met wel een aantal gevaarlijke klanten als Van Avermaet en Van de Sande. Alpecin en Quick-Step hebben een mannetje mee. Jumbo en Ineos zelfs drie, dus die ploegen doen de achtervolging niet. Bora en Astana hebben de slag gemist, dus die rijden op kop van het peloton. Verschil is een kleine anderhalve minuut.
 

Makanaky

Well-known member
Oss, Længen, Ballerini en Van Hooydonck zie ik ook wel lang meegaan maar zijn allen mannen van de 2e lijn. De koers ontbrandt pas echt bij Het Bos.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Man man, die eerste strook van 'slechts' drie sterren zorgt al voor een slagveld. Dit wordt er eentje voor in de geschiedenisboeken. Nog 29 stroken en 150 kilometer te gaan....
 

Maasveld

Well-known member
Oss, Længen, Ballerini en Van Hooydonck zie ik ook wel lang meegaan maar zijn allen mannen van de 2e lijn. De koers ontbrandt pas echt bij Het Bos.
Moscon, Rowe, Erviti en Siskevicius reden al eens top 10. En Eekhoff won de belofteneditie al eens.

Prachtig shirt van Arkea overigens.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Een 'natte' Parijs-Roubaix was sowieso al lang geleden, maar kan me niet herinneren dat het ooit zó nat geweest is...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Man man man, niet te doen dit. En de wedstrijd is eigenlijk nog niet eens begonnen.
 

JMD

Well-known member
Man man man, niet te doen dit. En de wedstrijd is eigenlijk nog niet eens begonnen.
Nee inderdaad...

Hier gaan maar een man of 20 aankomen op de wielerbaan als het zo doorgaat.

Mons-en-Pevele en het Bos van Wallers zijn normaal al niet te doen, laat staan met dit weer.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vraag me af of de grote favorieten die drie minuten nog wel dicht gaan krijgen.
 

Reinoud

Well-known member
Als je naar Jumbo kijkt zit er twee man in de tweede groep en naast Van Aert iig nog Teunissen in het peloton. En verwacht er nu met de aansluiting van die groep en het terugvallen van de Italiaan er nog twee extra.

Hoor net ook dat Quickstep nog vier man heeft nu. Dus vooralsnog is er nog veel mogelijk.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Van Aert en Van der Poel doen nu al de forcing. Nog 10 kilometer tot Haveluy. En daarna het bos!
 
Bovenaan