Hij kon het wiel van Bernal niet houden waardoor het gat van 5 seconde ontstond. Het is wellicht wat voorbarig, maar dat gebeurt hem normaal gesproken niet.En hoe was dat vandaag te zien?
Hij kon het wiel van Bernal niet houden waardoor het gat van 5 seconde ontstond. Het is wellicht wat voorbarig, maar dat gebeurt hem normaal gesproken niet.En hoe was dat vandaag te zien?
De Tank concludeert hetzelfde. Het heeft natuurlijk ook te maken met het verre van vlekkeloze jaar dat ie tot nu toe heeft.Ok?. Mjah, om hier nou verstrekkende conclusies aan te verbinden gaat toch wel vrij ver.
De Tank heeft wel altijd gelijk natuurlijk, dus dan moet ik mijn maning wel herzien.
Ik hoop zo dat we eens een keer geen winnaar van Sky/Ineos krijgen dit jaar.
In het weekend heb je ook nog 2 fantastische heuveletappes. Qua parcours troeft de Tour de Giro dit jaar toch wel af. Dat gebeurt niet vaak.Vandaag weer een kans voor de sprinters, morgen een heuvelrit met 2x 2e en 2x 3e cat en dan donderdag een 'mega'VogezenElzasrit waarbij men flink wat cols meeneemt (4x 1e, 1x 2e en 2x 3e en aankomst bergop), vrijdag dan weer een sprintersetappe.
Echt een ontzettend mooie openingsweek is het dit jaar, goed gedaan door de parcoursbouwers.
Precies dat.In het weekend heb je ook nog 2 fantastische heuveletappes. Qua parcours troeft de Tour de Giro dit jaar toch wel af. Dat gebeurt niet vaak.
Maandag wordt ook wel gesprint lijkt me. Vandaag wordt overigens nog best link met die pukkel op 15k. Als Sunweb daar door gaat trekken zie ik niet elke sprinter overleven.Precies dat.
Ook wel apart dat ze dit jaar pas de laatste 1,5 week de ?chte bergen in gaan, maar dan ook echt bijna elke dag. Als sprinter kan je na volgende week donderdag gewoon beter afstappen, want je hebt dan nog 10 dagen koers, waarvan 7 bergetappes, 1 tijdrit en dan zowaar nog 2 sprints... Voor mijn gevoel zijn er dit jaar sowieso weinig echte sprintetappes, alleen afgelopen zaterdag, vandaag, vrijdag, volgende week woensdag, de laatste dinsdag en Parijs. In totaal maar 6, en dan zijn die etappes ook nog niet eens megavlak...
Overigens: Amsterdam wil de Tourstart van 2025 binnenhalen, dan bestaat de stad 750 jaar. Rotterdam wil ook dan de Tourstart. Dat wordt nog leuk...![]()
Ja, zou idd ook kunnen. Hangt er ook van af hoe snel men gaat over die colletjes. Zou ook een mooie dag voor een vlucht kunnen zijn.Maandag wordt ook wel gesprint lijkt me.
Als Sunweb daar door gaat trekken zie ik niet elke sprinter overleven.
Werd die gelost ja?Vreemd genoeg viel alleen Ewan af.
Ja, en weer terug gebrachtWerd die gelost ja?
Opvallend, die komt normaal gesproken toch wel een heuvel over.Ja, en weer terug gebracht