Wielrennen

Unregistere

Well-known member
Kun jij een speciale sectie opzetten voor de WAG's? Ik zie een duidelijk gat in de forummarkt.

Ik denk dat ook wel. Zeker als je het doortrekt met 'vrouwelijke sporters' en veel aandacht voor nieuwe media. Is toch de toekomst.

Kijk, bij de Avondetappe nodigen ze nu nog een soort professor uit die vertelt over aerodynamica in de massasprint en het nadeel van een Haagse mat. Maar eigenlijk is dat achterhaald. Volgend jaar zit Nine daar om ons mee te nemen in de emotionele achtbaan bij het kijken naar een sprintende geliefde. Zelfs de NOS krijgt dat steeds meer door.

Beetje zoals met de jongen met het lange haar van VI, dat is ook vernieuwend. Maar dat combineren ze dan wel met een teckel.
 

Maasveld

Well-known member
Ik heb normaal gesproken een hekel aan Fransen, maar ik gun Pinot de Tourwinst een stuk meer dan welke Nederlander dan ook. Wat een held.
 

Pascallovic

Well-known member
Bennett, Groenewegen, Pinot, Fuglsang, Uran en Porte hebben zitten slapen.

Edit: Theunissen, Martin, Groenewegen en Bennett dus allemaal dik op achterstand. Goed opgelet bij Jumbo Visma.
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bennett, Groenewegen, Pinot, Fuglsang, Uran en Porte hebben zitten slapen.

Edit: Theunissen, Martin, Groenewegen en Bennett dus allemaal dik op achterstand. Goed opgelet bij Jumbo Visma.

Een absolute topdag voor Jumbo. Hun klassementsman pakt veel tijd op concurrenten en ze pakken de etappe.
 

Maasveld

Well-known member
Hoezo dan? Heb dit weekend weinig van de Tour gezien
Ik heb altijd al een zwak voor hem gehad. Zaterdag echter in een etappe die vooraf eigenlijk niet besteed is aan klassementsrenners toch vol ten aanval trekken om tijd te pakken op de concurrentie. Helaas heeft ie zich vandaag laten piepelen en is het allemaal voor niets geweest.
 
Laatst bewerkt:

SanMark.

Well-known member
Bennett, Groenewegen, Pinot, Fuglsang, Uran en Porte hebben zitten slapen.

Edit: Theunissen, Martin, Groenewegen en Bennett dus allemaal dik op achterstand. Goed opgelet bij Jumbo Visma.

Bennet ging bidons halen, hoezo moet je reservekopman dat doen bij kans op waaiers ?

En Martin had zich geloof ik terug laten zakken dus die zat er wel bij en had heel de tijd Kruijswijk uit de wind gehouden.

Wat toch een heerlijk team dat van Jumbo.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Groenewegen gaf na afloop aan dat hij niet top was en zich op het klimmetje voor de waaiers al wat naar achter in het peloton had laten drukken. Dus al met al niet gek dat hij eraf lag. Dat Bennett bidons moest halen is misschien wat vreemd, maar anderzijds wie anders in zo'n etappe?
 

Maasveld

Well-known member
Bennet ging bidons halen, hoezo moet je reservekopman dat doen bij kans op waaiers ?

En Martin had zich geloof ik terug laten zakken dus die zat er wel bij en had heel de tijd Kruijswijk uit de wind gehouden.

Wat toch een heerlijk team dat van Jumbo.
Die ketonen werken uitstekend :duim:
 
Bovenaan