Wielrennen

SanMark.

Well-known member
Groenewegen gaf na afloop aan dat hij niet top was en zich op het klimmetje voor de waaiers al wat naar achter in het peloton had laten drukken. Dus al met al niet gek dat hij eraf lag. Dat Bennett bidons moest halen is misschien wat vreemd, maar anderzijds wie anders in zo'n etappe?

De Plus, Theunissen , Janssen desnoods Martin .

Iedereen behalve Kruijswijk, Groenewegen Bennett en misschien van Aert.
 

Reinoud

Well-known member
Ik heb altijd al een zwak voor hem gehad. Zaterdag echter in een etappe die vooraf eigenlijk niet besteed is aan klassementsrenners toch vol ten aanval trekken om tijd te pakken op de concurrentie. Helaas heeft ie zich vandaag laten piepelen en is het allemaal voor niets geweest.

Helder! Deel de mening niet helemaal, maar wel tof om te zien dat er steeds meer aanvallen zijn.
 

Maasveld

Well-known member
Leuke soap bij Bahrain-Merida. Rohan Dennis stapte vandaag bij de ravitaillering af zonder iets te laten weten aan de ploegleiding. Het verhaal gaat dat hij niet blij was dat ie bidons moest halen, maar dat kan natuurlijk niet de reden zijn. Het is algemeen bekend dat Dennis het hele seizoen al zwaar ontevreden is over de tijdritfiets van Merida. Dat hij 1 dag voor de tijdrit er de brui aan geeft, lijkt me niet toevallig.

Stig Broeckx nu bij Vive le Velo. Wat een positieve instelling heeft die jongen, absurd.
 

Friesland

Well-known member
La Course leverde opnieuw een Nederlandse winnares op. Van de zes edities stond er 5x een Nederlandse op de hoogste trede. Marianne Vos won voor de tweede keer, vijf jaar geleden won ze de eerste editie.
 

de waan

Well-known member
Wat wordt het allemaal hopeloos in beeld gebracht. Je krijgt amper tussentijden en finishtijden mee.

EDIT: dat had ik eerder moeten zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan