Wielrennen

SanMark.

Well-known member
Bij mij iets minder, haha. Uran 260 en Pinot 75. Hoeveel heb je dan op Bernal gezet? Die had toch wel betrekkelijk lage odds.

Bernal in combi met Djokovic Mexico Brazilie en USA w voor een paar tientjes en nog wat combis daarmee.

Plus Bernal nog met Ajax en Juve plus nog twee die al goed zijn

Mas met Bra en USA plus een 2-0 wedstrijd van Bertens die was voor 10 euro en kan 2800 opleveren.
 

Maasveld

Well-known member
Kruijswijk verliest een halve minuut op Thomas en enkele seconden op Porte en Uran, maar wint fors op alle andere concurrenten. Podiumkandidaat!
Pinot en Mas zaten toch ook wel goed in de buurt.

Heel benieuwd naar de tactiek van de Inebots vandaag. Gaan ze de koers in handen nemen of laten ze Quickstep het vuile werk opknappen met het risico dat er aanvallen van derden komen?
 

Pascallovic

Well-known member
Briljante tactiek van Moviestar, je ploeg op kop zetten en dan je kopman er als eerste afrijden, terwijl de rest makkelijk volgt.
 

de waan

Well-known member
Bij Movistar vraag je je achteraf meestal af waar ze nou als een gek voor aan het rijden zijn geweest.
 

Pascallovic

Well-known member
Nou, maak die 2 minuten op Alaphillipe maar eens goed. Uiteindelijk toch niet in de problemen geweest vandaag op een serieuze klim. Mooie sprint van Pinot. Thomas tijd verloren. Al met al een vermakelijke etappe.
 

Eef de Kip

Well-known member
Mooie rit hoor. Ligt helemaal open en ik kan me niet voorstellen dat Alaphillipe dit hoge niveau nog een hele week vast kan houden.
 

JMD

Well-known member
Kruijswijk pakt dus tijd op Thomas en ziet plek 2 naderen, maar verliest tijd op Alaphilippe (bonificatie)...

Gemiddeld 34,99 km/u, scheelt toch 1 % qua tijdslimiet vergeleken met als het 35,01 was... :p . Dat kan nog weleens wat mensen de kop kosten.
 

JMD

Well-known member
Mooie rit hoor. Ligt helemaal open en ik kan me niet voorstellen dat Alaphillipe dit hoge niveau nog een hele week vast kan houden.

Nee, dat denk ik ook niet, maar goed ik verwachtte Alaphillppe ook niet als tijdritwinnaar of volgend op Tourmalet.
Punt is natuurlijk wel met Alaphilippe dat hij misschien wel de beste daler is, dus bij een finish in het dal ben je in het nadeel tov hem. Dus maar de 3 resterende bergops alles doen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jumbo 'Ketonen' Visma vandaag de sterkste ploeg berg op. Ongelooflijk.

Dat Alaphilippe er hier aan bleef is bijzonder knap, maar ook weer niet een enorme verrassing. Die gaat komende week in een etappe waarin meerdere zware cols achter elkaar volgen nog wel door het ijs zakken. Fijn dat Thomas vandaag een tikkie krijgt ook. Parijs is nog zeer ver, maar Stevie kan de Tour winnen.
 
Bovenaan