Wielrennen

JMD

Well-known member
Ik weet even niet wie wie is, maar ik bedoelde die renner die zich terug liet zakken en daarbij naar links richting de hekken stuurde.
 

André

Well-known member
Die renner die er langs wou kon er toch niet langs en beukte hem van de fiets
Is geen wilde westen
 

erka

Well-known member
Wat een lul die Maxim van Gils voor zijn reacties na afloop gisteren en vandaag. Op de Belg maken ze m helemaal af.
 

JMD

Well-known member
Ik weet even niet wie wie is, maar ik bedoelde die renner die zich terug liet zakken en daarbij naar links richting de hekken stuurde.
En die ander is gewoon debiel. Dat heeft niks met domheid te maken... Dat was die actie van Capiot wel...
 

erka

Well-known member
Klopt, maar ze zeggen ook wel dat ook Capiot schuld heeft

Het ging hun niet om schuld maar om de reaktie van de renner na afloop. Reactie van de Belg op van Gils "hij maakt hier geen vrienden mee na afloop, sterker nog hij zou zijn bril eens moeten afzetten die snotneus om wat hij net zegt recht in de ogen van Capiot te zeggen" of zoiets. Nou, dat is niet best.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Maasveld

Well-known member
Wat zei van gils ?
Dat Capiot zat te slapen of afgeleid werd door een mooie dame in het publiek.

Ik vind het wel een lastige hoor. Capiot zegt dat hij zich naar buiten liet afzakken, maar dat deed hij veel te langzaam. Van Gils ziet een gat waar hij induikt, maar net als hij aanzet stuurt Capiot nog eens naar buiten waardoor dat gat wel heel erg klein wordt. Ik heb het idee dat hij hierdoor wat uit balans raakt en zich schrap wil zetten, waardoor het lijkt dat hij een beuk uitdeelt.
 

Reinoud

Well-known member
Het ging hun niet om schuld maar om de reaktie van de renner na afloop. Reactie van de Belg op van Gils "hij maakt hier geen vrienden mee na afloop, sterker nog hij zou zijn bril eens moeten afzetten die snotneus om wat hij net zegt recht in de ogen van Capiot te zeggen" of zoiets. Nou, dat is niet best.
Terecht, gaven ook aan gaat nu niet meer om wiens zijn fout maar vooral gebrek aan empathisch vermogen.
 

JMD

Well-known member
Maarten Ducrot gaf op twitter ook al aan dat terugzakkende 'leads-outs' vaak dat gevaarlijk doen en ze daar echt slimmer meer moeten omgaan.

Maar idd, die reactie van Van Gils slaat nergens op.
 

JMD

Well-known member
Ik vind het wel een lastige hoor. Capiot zegt dat hij zich naar buiten liet afzakken, maar dat deed hij veel te langzaam. Van Gils ziet een gat waar hij induikt, maar net als hij aanzet stuurt Capiot nog eens naar buiten waardoor dat gat wel heel erg klein wordt. Ik heb het idee dat hij hierdoor wat uit balans raakt en zich schrap wil zetten, waardoor het lijkt dat hij een beuk uitdeelt.
Die beuk kan je idd nog wel deels verklaren door uit balans raken, maar die halve kopstoot is echt idioot.
 

Eef de Kip

Well-known member
vd Poel rijdt sterk vandaag, jammer dat er net iets betere klimmers in die groep zitten. Denk sowieso niet dat ze het gaan halen maar wat je vaak ziet is als er 2 bergetappes achter elkaar zijn dat de toppers de 1e dag iets rustiger aan doen.
 
Bovenaan