Mwah, het hoeft geen afvalkoers te worden....Ik vind die tijdslimieten wel erg soepel. Zou van mij wel strenger mogen.
Roglic zit ook niet heel lekker op de fiets. Er wordt ook niet heel hard achtervolgd.Roglic ook gevallen, en er ligt er 1 echt heel slecht bij...
Had Van Aert moeten zijn, maar Demare gooide vakkundig de deur dichtGirmay wint weer...
Goed dat er niet een volledig peloton die slotfase in ging, want dat was geheid chaos geworden.
Groenewegen is deze Tour 1x goed uitgekomen, toen won hij, voor de rest komt hij steeds niet goed uit. Raakt steeds ingesloten...
Dit was ook gewoon heel slecht van Groenenwegen.Girmay wint weer...
Goed dat er niet een volledig peloton die slotfase in ging, want dat was geheid chaos geworden.
Groenewegen is deze Tour 1x goed uitgekomen, toen won hij, voor de rest komt hij steeds niet goed uit. Raakt steeds ingesloten...
And so be it.Dat lijkt me toch een dsq voor Demare en Cavendish.
Dat bedoel ik idd...Dit was ook gewoon heel slecht van Groenenwegen.
Maar bijna een uur langzamer dan de snelste? Het is toch geen toertochtje.Mwah, het hoeft geen afvalkoers te worden....
Misschien moeten ze eens gaan werken met 2 of 3 van zulke acties de Tour uit.Dat lijkt me toch een dsq voor Demare en Cavendish.
Tijdlimiet lag vandaag volgens mij op iets van 25 minuten. Dat is toch reëel...Maar bijna een uur langzamer dan de snelste? Het is toch geen toertochtje.
Ze hadden bij de zieken een test gedaan en het bleek geen corona te zijn. Wel waren er een paar teams met tekenen van voedselvergiftiging...Covid schijnt weer rond te gaan in het peloton.
Ah, Calve heeft dus een nieuw soort pindakaas uitgebracht?Ze hadden bij de zieken een test gedaan en het bleek geen corona te zijn. Wel waren er een paar teams met tekenen van voedselvergiftiging...