JFK
Well-known member
Ja voor deze keer doe ik dat.He, zit jij nou ook al uitslagen te verklappen hier?
Ja voor deze keer doe ik dat.He, zit jij nou ook al uitslagen te verklappen hier?
Ik vind het idd ook mooi, kwam er idd niet helemaal uit in mijn postJuist mooi inderdaad.
Het grappige was dat juist hij Eekhoorn bij zijn eerste vluchtpoging duidelijk maakte dat hij dit niet accepteerde.Of niet, Philipsen die zijn 83e etappe wint geloof ik ook wel een keer.
Het grappige was dat juist hij Eekhoorn bij zijn eerste vluchtpoging duidelijk maakte dat hij dit niet accepteerde.
Even later lieten ze hem wel
Zelfs Matje begreep dat!Was een beetje dom van Jasper. Nooit fucken met een Gaellemunniger
Ontroerend mooi interview zeg!Komt even wat emotie uit bij Mohoric.
Dat vinden ze dus heel belangrijk?Goed gedaan ook van Jumbo, 2 man mee in de kopgroep, consolideert daarmee hun voorsprong in eht ploegenklassement. Als je vandaag niemand mee had verlies je zo 28 minuten. Nu staan ze 27 minuten voor met nog 1 echte etappe te gaan, dus dat gaat wel goed komen. Voor het eerst sinds 1988 een NL ploeg winnaar van het ploegenklassement.
Het is natuurlijk niet zo belangrijk als de gele trui, maar een van de subklassementen, net als de bolletjes-, groene- en witte trui. Vorig jaar gingen ze ook nog voor de bollen, dat lijkt me dit jaar niet te lukken, nu pakken ze dus een andere klassement erbij.Dat vinden ze dus heel belangrijk?
Het is mij nog nooit opgevallen dat Jumbo ook maar enige interesse had voor dat klassement.Het is natuurlijk niet zo belangrijk als de gele trui, maar een van de subklassementen, net als de bolletjes-, groene- en witte trui. Vorig jaar gingen ze ook nog voor de bollen, dat lijkt me dit jaar niet te lukken, nu pakken ze dus een andere klassement erbij.
Klopt inderdaad. Vorige jaren stonden ze op een gegeven moment ook goed, maar lieten ze in zo'n etappe als vandaag een kopgroep wegrijden met een grote voorsprong en zaten ze zelf niet mee. Dan verlies je zo 30 minuten...Het is mij nog nooit opgevallen dat Jumbo ook maar enige interesse had voor dat klassement.
Maar misschien vinden ze het nu wel heel belangrijk. Dat kan.
Waarom vinden ze het nu dan wel belangrijk volgens jou?Klopt inderdaad. Vorige jaren stonden ze op een gegeven moment ook goed, maar lieten ze in zo'n etappe als vandaag een kopgroep wegrijden met een grote voorsprong en zaten ze zelf niet mee. Dan verlies je zo 30 minuten...