Eef de Kip
Well-known member
Nou, het is beslist
Volgens Sebastiaan Timmerman (Radio Tour de France) was die omgevallen. Schijnt daarna een flinke chaos te zijn geweest, niemand kon er meer door, daarna mondjesmaat. Niet voor niks bracht de regie het niet meer in beeld, grote flater organisatie...Was die motor nou stuk in die bocht?
Jep, ze hebben leuke klimmetjes uitgezocht. In de Pyrenëen hebben ze ook wel eens zo'n ding gedaan, Peyragudes. Ook zo'n vliegveldje, paar 100 meter, maar je kan er nog zoveel verliezen. Vingegaard was in bloedvorm, maar verliest op het eind in no-time ook gewoon 15 sec op Bilbao.Nog een mooi steil bultje aan het eind.
Dat laatste lijkt me helemaal niet ondenkbaar gezien de perikelen rondom de grote geldschieter.Ik ook. Hoewel TJV wel extreem open is over alles, zoals Thijs Zonneveld ook heeft benoemd. Het lijkt me ook vrijwel onmogelijk om tegenwoordig nog van de verboden middelen te snoepen, gelet op alle controles en alle data die tegenwoordig vrij in te zien is. Maar je weet het nooit zeker. TJV is zo maniakaal in alles, wat gewoon algemeen bekend is, dat ze wellicht ook manieren hebben gevonden om verboden middeltjes ertussen te stoppen.
Toen hij zijn oortje uit deed, was het duidelijk helemaal over.Zat al te kijken, shirtje ging open en zakte terug naar achteren
Van Aert gaat wereldkampioen worden.