Wielrennen

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ze hebben hem dus inderdaad gekookt door zo belachelijk hard te koersen, in de afgelopen weken. En Vingegaard is dus inderdaad beter in de derde week.

JMD

Well-known member
Was die motor nou stuk in die bocht?
Volgens Sebastiaan Timmerman (Radio Tour de France) was die omgevallen. Schijnt daarna een flinke chaos te zijn geweest, niemand kon er meer door, daarna mondjesmaat. Niet voor niks bracht de regie het niet meer in beeld, grote flater organisatie...

JMD

Well-known member
Nog een mooi steil bultje aan het eind.
Jep, ze hebben leuke klimmetjes uitgezocht. In de Pyrenëen hebben ze ook wel eens zo'n ding gedaan, Peyragudes. Ook zo'n vliegveldje, paar 100 meter, maar je kan er nog zoveel verliezen. Vingegaard was in bloedvorm, maar verliest op het eind in no-time ook gewoon 15 sec op Bilbao.

Dit vliegveldje waar ze vandaag aankwamen is trouwens verkozen tot 7e op de lijst met gevaarlijkste vliegvelden ter wereld... Je kan er geen 'go-around' doen, de aanvliegroute is lastig, er liggen skipistes omheen en ook bergen...

gevegt

Well-known member
Ik ook. Hoewel TJV wel extreem open is over alles, zoals Thijs Zonneveld ook heeft benoemd. Het lijkt me ook vrijwel onmogelijk om tegenwoordig nog van de verboden middelen te snoepen, gelet op alle controles en alle data die tegenwoordig vrij in te zien is. Maar je weet het nooit zeker. TJV is zo maniakaal in alles, wat gewoon algemeen bekend is, dat ze wellicht ook manieren hebben gevonden om verboden middeltjes ertussen te stoppen.
Dat laatste lijkt me helemaal niet ondenkbaar gezien de perikelen rondom de grote geldschieter.

Bovenaan