Wielrennen

Reinoud

Well-known member
Pacingplan Vingegaard. Vol gas en niet meer stoppen.

EDIT: Morgen kroon op werk van Vingegaard. Verwacht eerder tijdwinst dan verlies.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Pogi reed zelf ook een sterkte tijdrit trouwens. Heeft er niet zo veel aan voorlopig.

Adam Yates had een mooi interview net, de vraag was of hij nog kansen zag op de 1e of 2e plek in het AK. Zijn blik zei genoeg, hahaha.

JMD

Well-known member
Jumbo inmiddels 10 minuten voor in het ploegenklassement. Gaat voor het eerst sinds 1988 een NL ploeg weer het ploegenklassement winnen?

Jamel

Administrator
Forumleiding
Na gisteren verschillende analyses gelezen, gezien en beluisterd van die prestatie van Vingegaard... Laat ik het zo zeggen: ik hoop nu enkel maar dat het clean is gebeurd.

erka

Well-known member
Na gisteren verschillende analyses gelezen, gezien en beluisterd van die prestatie van Vingegaard... Laat ik het zo zeggen: ik hoop nu enkel maar dat het clean is gebeurd.

Ik heb nog steeds een soort van wantrouwen tegen elke wielrenner. Niet zozeer richting de individuele wielrenner maar wel vanwege de ploegen erachter.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb nog steeds een soort van wantrouwen tegen elke wielrenner. Niet zozeer richting de individuele wielrenner maar wel vanwege de ploegen erachter.
Ik ook. Hoewel TJV wel extreem open is over alles, zoals Thijs Zonneveld ook heeft benoemd. Het lijkt me ook vrijwel onmogelijk om tegenwoordig nog van de verboden middelen te snoepen, gelet op alle controles en alle data die tegenwoordig vrij in te zien is. Maar je weet het nooit zeker. TJV is zo maniakaal in alles, wat gewoon algemeen bekend is, dat ze wellicht ook manieren hebben gevonden om verboden middeltjes ertussen te stoppen.

Bovenaan