Wielrennen

erka

Well-known member
Waarom zitten ze daar bij de Avondetappe zo moeilijk te doen over de uitspraak van Pogacar terwijl werkelijk iedereen daar Vingegaard verkeerd uitspreekt? :sleep:

gevegt

Well-known member
Waarom zitten ze daar bij de Avondetappe zo moeilijk te doen over de uitspraak van Pogacar terwijl werkelijk iedereen daar Vingegaard verkeerd uitspreekt? :sleep:
Is het een idee dat je ze een fonetische app stuurt zodat de uitspraak perfect wordt?

JMD

Well-known member
Ik was op de Belg aan het kijken en die zeiden hetzelfde, en dat er teveel motoren in de koers waren, en vervolgens schakelden ze naar de verslaggever op de motor… tsja…

Ik denk echt dat met een paar jaar er geen verslaggevers meer op de motor zitten in grote wielerwedstrijden. Bv bij de beklimming van de Puy de dome mochten al bijna geen motoren naar boven, en als je als verslaggever op de motor naar boven ging dan moest dat of voor de koers of achteraan

gevegt

Well-known member
Ik was op de Belg aan het kijken en die zeiden hetzelfde, en dat er teveel motoren in de koers waren, en vervolgens schakelden ze naar de verslaggever op de motor… tsja…

Ik denk echt dat met een paar jaar er geen verslaggevers meer op de motor zitten in grote wielerwedstrijden. Bv bij de beklimming van de Puy de dome mochten al bijna geen motoren naar boven, en als je als verslaggever op de motor naar boven ging dan moest dat of voor de koers of achteraan
De verslaggever was toen al weggeleid. Alleen de Franse televisie en een fotograaf reden er nog voor.
Ze hadden er gewoon hekken voor de idioten langs de weg moeten neerzetten.

JMD

Well-known member
De verslaggever was toen al weggeleid. Alleen de Franse televisie en een fotograaf reden er nog voor.
Ze hadden er gewoon hekken voor de idioten langs de weg moeten neerzetten.
De NL verslaggever van radio tour de france reed gewoon op de beklimming mee met de koers en niet ervoor…
Het ging niet alleen mis met pogacar, maar ook even later toen rodiriguez en yates terug wilden keren.

Reinoud

Well-known member
Ben het heel erg met Zonneveld eens. Col afsluiten en publiek reguleren en laten betalen. Waarbij (groot) deel van inkomsten naar de ploegen gaat

JMD

Well-known member
Hoppa, daar liggen ze weer....

Een Jumborenner raakt iemand in het publiek zo lijkt het. En ze stonden nota bene achter hekken...

JMD

Well-known member
Publiek dat te ver voorover leunt, Kuss raakt, die valt en neemt een hoop mensen mee....

JMD

Well-known member
Alaphilippe en Lutsenko op kop. 30 seconden erachter een hele grote groep. Peloton op 7,5 minuut... Snap niet waarom Alaphilippe en Lutsenko zich niet terug laten vallen naar die groep.

Bovenaan