Wielrennen

D

Deleted member 2709

Guest
Wegrace in Peking was ook heel vroeg, maar wel de mooiste eendagskoers ooit zo ongeveer.

D

Deleted member 2709

Guest
En studenten.

Ik begin per 1 augustus (wat een zondag is, dus eigenlijk 2 augustus) aan een nieuwe baan, dus de eerste week kan ik volop OS volgen. Daarna een stuk minder.

Joost

Well-known member
Toen ik studeerde waren de spelen in Sydney, toen had ik drie weken een totaal aangepast dag/nacht ritme. Vrees dat het nu minder gaat lukken.

JMD

Well-known member
Toen ik studeerde waren de spelen in Sydney, toen had ik drie weken een totaal aangepast dag/nacht ritme. Vrees dat het nu minder gaat lukken.
Toen studeerde ik, dus dat was lastig.

In Rio is dat aangepaste dag/nachtritme me wel gelukt, nu gaat me dat niet lukken, maar ik sluit niet uit dat ik soms de wekker zet voor sport midden in de nacht. SOwieso vind ik het lastiger om dit ritme (van Tokio/Peking enz) aan te nemen dan van Rio. Toen miste ik de ochtend (ging om 5.00 naar bed, werd 13.00 wakker), nu zou je dan de avond missen. Dat betekent dus de voetbalduels (CL/EL enz), en ook avonden met vrienden enz.

erka

Well-known member
Ofwel ik blijf gewoon wakker en sla een nacht over, ofwel ik sla de nachtsessie over. Beetje afhankelijk van het programma. Alles beter dan midden in de nacht opstaan.

Miramar

Well-known member
Eigenlijk ben ik gewoon de lul als arbeider...

Eerst het EK met wedstrijden tot 0.00....
Nu dit weer..

Bovenaan