Zeker. Die pakte dat hele stuk door de wind aan de rechterkant om Van Aert te brengen en daarna knalt ie er nog even overheen.Uitstekend werk van Teunissen ook hoor.
Ja perfect gedaan. En ook kudos voor Philipsen die Cavendish netjes opzij drukt.Uitstekend werk van Teunissen ook hoor.
Ja inderdaad... Heb soms wel eens het idee dat die groter gemaakt wordt dan hij is. Kan me geen 1 sprint herinneren van deze Tour dat die zelfs maar in de buurt zat van de eerste plek.Waar zat Cees Bol eigenlijk? Wat heeft die een waardeloze tour gereden zeg.
Wat heeft Cees Bol eigenlijk allemaal al gewonnen voor deze Tour?
Het is van nature al geen echte sprinter. Het is ook pas zijn 3de sezoen bij de profs. Daarnaast rijdt hij veel WT-koersen waarin hij het vrijwel altijd tegen de wereldtop moet opnemen. Op een heel goede dag kan hij zich met die mannen meten, maar over het algemeen is het een sprinter voor de 2de lijn.Ligt dat aan mij of is dat voor een sprinter vrij weinig?
Precies.Het is vooral vreemd dat DSM zoveel op hem afstemt, inclusief een treintje. Ik had Nils Eekhoff bijvoorbeeld ook wel eens in een lastige etappe in een ontsnapping willen zien.
In de lastige etappes hoefden ze toch ook niet bij Bol te blijven?Het is vooral vreemd dat DSM zoveel op hem afstemt, inclusief een treintje. Ik had Nils Eekhoff bijvoorbeeld ook wel eens in een lastige etappe in een ontsnapping willen zien.
Pff lekker dan.Start is om 04:00 al