Wielrennen

Jamel

Administrator
Forumleiding
De klim is bijna gedaan en het gat is klein. Voorin zijn ze naar elkaar aan het kijken, dus Van Aert en Mollema kunnen nog wel terugkomen. Zou toch geweldig zijn als Mollema sneaky naar een medaille gaat Mollemalen.

D

Deleted member 2709

Guest
Groepje van Baarle kan ook nog terugkomen.

Carapaz en McNulty er vandoor

Laatst bewerkt door een moderator:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dit is beslist ja. Die twee gaan ook niet linkeballen, want zilver is ook top voor die twee.

Reinoud

Well-known member
Niemand wil Van Aert terugbrengen, maar die wint op deze manier natuurlijk wel een medaille. (Op papier dan)

D

Deleted member 2709

Guest
Al die anderen gaan natuurlijk nog wel springen voor brons en dan gaat van Aert op een gegeven moment ook zeggen van bekijk het maar.

JMD

Well-known member
Niemand wil Van Aert terugbrengen, maar die wint op deze manier natuurlijk wel een medaille. (Op papier dan)
In een normale koers zou ik snappen dat niemand mee rijdt met Van Aert, dan telt alleen de winst. Maar hier zou ik wel meehelpen, want anders is de kans op een medaille 0,0 normaal gesproken voor de mensen in die groep.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hij doet er effe 25 seconden vanaf. Als er gerechtigheid in deze wereld is dan wint Wout deze koers. Wat een beest.

D

Deleted member 2709

Guest
Mollema zit echt kapot, kan amper het wiel houden. Die kan geen jump meer maken vrees ik helaas.

Bovenaan