Wielrennen

D

Deleted member 2709

Guest
Ecuador had tot nu toe pas 2 medailles, goud en zilver voor een snelwandelaar.

D

Deleted member 2709

Guest
Ja, erg opvallend.
Jakobsen gaat de Vuelta rijden, Groenewegen doet Denemarken, Hamburg en Benelux

Maasveld

Well-known member
Toch wel een vreemde tactiek van de Belgen. Evenepoel blies zichzelf op met zijn aanval, terwijl Benoot en Vansevenant zich helemaal leeg reden op die zware klim. Van Aert had daar echter totaal geen baat bij. Andere teams moesten Van Aert eraf rijden, niet andersom. Ik wil niet zeggen dat Van Aert nog een knecht zou hebben op de top, maar die kans was wel een stuk groter geweest als die zich niet leeg hadden gereden.

D

Deleted member 2709

Guest
In een Spaanse koers won de 37 jarige Luis Leon Sanchez de sprint van de 18 jarige Juan Ayuso.

Volgende week is de Clasica San Sebastian met o.a. Ayuso en ook "gewoon" Bauke Mollema

JMD

Well-known member
Van Vleuten rijdt zaterdag a.s. "gewoon" de Clasica San Sebastian... (aldus Van Vleuten bij Sporza)

D

Deleted member 2709

Guest
Ze rijdt in een Spaanse ploeg die haar graag zien starten, anders had ze het waarschijnlijk niet gedaan. De meeste andere toppers zijn er niet.

D

Deleted member 2709

Guest
Solo, half minuutje voor de nr 2 die ook in Tokio reed. De rest van de top 10 niet.

Mollema, Kelderman en de gebroeders Yates zijn de grootste namen die ook in Japan mee deden bij de mannen. Als ik het zo snel bekijk is Konrad de enige deelnemer die ook de tijdrit reed.
Favorieten verder Alaphilippe, Vingegaard, Bernal, Ulissi, ik ben benieuwd naar de jonge Ayuso. Vaak vergeleken met Evenepoel als supertalent, de Belg won deze koers gelijk als jonkie..

Bovenaan