Wielrennen

Jamel

Administrator
Forumleiding
Een beetje ergeren is toch ook wel aardig? Jamel heeft volgens mij nog een favoriete vrouwelijke commentator op Eurosport bij tennis.

Huh? Nee hoor. Ik vind die kakstem van Kristie Boogert niet altijd even relaxed om naar te luisteren, maar ik zet het er niet voor af. Marcella Mesker en Mariette Pakker vind ik meer dan prima.

Je had voorheen Jos? Been als commentator bij het wielrennen. Dat vond ik echt een verschrikking. Denk dat je daarmee in de war bent.
 

de waan

Well-known member
Volgens Lefevre was het totaal niet waar dat er is geduwd, dus ik neem aan van wel.

Thijs Zonneveld is goed in vorm. Vorige week was Bruyneel laaiend op hem, vandaag was het de beurt aan Lefevre.

Wat laten die twee zichzelf kennen, zeg. Wat een kleuters.
 

Maasveld

Well-known member
Het kritische publiek van DVK is niet gauw tevreden met de wieleranalisten. Voeg ik een naam hier toe: van Henk Lubberding krijg ik hoofdpijn.
De man die 10x per uitzending refereert aan zijn periode als wielrenner en oprecht denkt dat de sport in 40 jaar niets is veranderd. Vrij aandoenlijk.

Opvallend dat Merijn de Vries nog niet is genoemd.
 

Bonehead

Well-known member
Ja, die mogen ze ook wel terug de polder in sturen.
Die komt uit Nijverdal en mag elk jaar aanschuiven omdat hij in de vorige eeuw per ongeluk een etappe won met een sprint die er niet op leek. Zap.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Arme jongen. Dit was voor hem d? kans om de Tour te winnen.

Wie nu? Bernal? Buchman, Kruijswijk? Of toch Thomas?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Denk het ook niet nee, maar die is al veel verder gekomen dan velen gedacht hadden. Wie weet verrast hij ons allemaal nog 2 dagen.

Als hij de Tour wint dan is het omdat de anderen niet hebben durven aanvallen. Dus dan zou ik het hem gunnen ook.
 
Bovenaan