Wielrennen

JMD

Well-known member
Meestal wordt het beter weer hoe meer je naar beneden komt, dit keer dus niet...

ARD meldt dat de koers geneutraliseerd wordt en dat de tijd genomen wordt van de Iseran.
Koers stilgelegd. Lijkt me logisch
 

JMD

Well-known member
Koers stilgelegd, Radio Tour de FRance zegt dat de kans ook bestaat dat men onderaan de laatste helling naar Tignes weer verder gaat en dan met de tijdsverschillen van de Iseran neemt.

Dat laatste zou dan wel flink in het nadeel van bv Alaphilippe zijn.
 

Pascallovic

Well-known member
Jep, maar kan echt niet anders. Als je die beelden van daarnet zag. Levensgevaarlijk om ze daar in volle afdaling te laten rijden.
Ik geef ze groot gelijk hoor, maar het is heel wrang, eigenlijk voor iedereen behalve Bernal. Alaphillipe met zijn gele trui, Kruijswijk voor zijn podium en de rest ook voor het klassement.
 

Maasveld

Well-known member
Ik geef ze groot gelijk hoor, maar het is heel wrang, eigenlijk voor iedereen behalve Bernal. Alaphillipe met zijn gele trui, Kruijswijk voor zijn podium en de rest ook voor het klassement.
Ik denk dat juist Alaphilippe hier het beste wegkomt. Die heeft de schade nu beperkt kunnen houden. Bernal had nog een stuk verder uit kunnen lopen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waarom staat er bij de NOS een vrouwtje die niet kan praten in de studio te presenteren?
 
Bovenaan