Wielrennen

PES5

Administrator
Forumleiding
Schiet ook niet op om Alaphilippe op 500m van de top eraf te rijden. Die komt zo terug in de afdaling.

Ik kan maar ??n reden bedenken. Ze nemen die Alaphilippe totaal niet serieus. Anders probeerden ze hem er wel veel eerder af te rijden. Ze denken dat ie vanzelf nog eens door de mand valt de komende dagen.
 

Maasveld

Well-known member
Ik kan maar ??n reden bedenken. Ze nemen die Alaphilippe totaal niet serieus. Anders probeerden ze hem er wel veel eerder af te rijden. Ze denken dat ie vanzelf nog eens door de mand valt de komende dagen.
Dat lijkt me ook. Het zou me niks verbazen als hij een Yatesje gaat doen morgen.
 

JMD

Well-known member
Ik kan maar ??n reden bedenken. Ze nemen die Alaphilippe totaal niet serieus. Anders probeerden ze hem er wel veel eerder af te rijden. Ze denken dat ie vanzelf nog eens door de mand valt de komende dagen.

Lijkt het wel op ja, maar op deze manier gaat hij uit zichzelf nooit ?cht breken natuurlijk.


Bennett opnieuw gevallen in de afdaling van de Galibier. Radio Tour de France geeft aan dat het er slecht uitzag.
 

Maasveld

Well-known member
Ze gaan heus nog wel aanvallen. Met de 2 etappes die nog komen snap ik dat ze vandaag ietwat rustig aan hebben gedaan. Morgen een etappe van 126 km waarvan er zo'n 90 omhoog gaan. Dat wordt echt slopend.
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Tot dusver maken de Fransen de koers. Ook knap van Bardet dat hij zich zo opricht.
 

Maasveld

Well-known member
Lijkt het wel op ja, maar op deze manier gaat hij uit zichzelf nooit ?cht breken natuurlijk.


Bennett opnieuw gevallen in de afdaling van de Galibier. Radio Tour de France geeft aan dat het er slecht uitzag.
Hij is samen met Mas gefinisht, lijkt me in orde dus.
 

Batigoal

Well-known member
Ze gaan heus nog wel aanvallen. Met de 2 etappes die nog komen snap ik dat ze vandaag ietwat rustig aan hebben gedaan. Morgen een etappe van 126 km waarvan er zo'n 90 omhoog gaan. Dat wordt echt slopend.

Of ze gaan net als vorig jaar pas op zaterdag een paar kilometer voor de finish nog wat kansloos proberen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De regels zijn niet echt duidelijk zo te lezen. Dus een ferme waarschuwing lijkt mij op z?n plaats.
 
Bovenaan