Wielrennen

Maasveld

Well-known member
Deceuninck-Quickstep heeft een boete van 500 Zwitserse Franc gekregen voor de duw van hun soigneur. Rib uit het lijf hoor.
 

SanMark.

Well-known member
Nu met al die camera's worden ze nog gematst.

Moet je nagaan hoe het tot in de jaren 80 en misschien zelfs jaren 90 eraan toe ging.

Het is dus razend knap als je toen als buitenlander de Tour kon winnen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik erger me dus aan Thomas Dekker. Dat is pas een negatieve gast. Die doet nu net alsof Kruijswijk vandaag de Tour heeft verloren. Gaat 'm vergelijken met Roglic die inkakte bij de Giro etc.

Ik heb die verwaande kwast nog nooit iets zinnigs horen zeggen.
 

erka

Well-known member
Thomas Dekker ja. Een grotere lul de behanger in de wielersport bestaat niet in Nederland.
 

Batigoal

Well-known member
Ik vind niet snel iets vervelend, maar Stef Clement dus wel. Wat een negatieve man is dat joh. En hij heeft geen praatstem, eerder een zwijgstem

Ik erger me dus aan Thomas Dekker. Dat is pas een negatieve gast. Die doet nu net alsof Kruijswijk vandaag de Tour heeft verloren. Gaat 'm vergelijken met Roglic die inkakte bij de Giro etc.

Ik heb die verwaande kwast nog nooit iets zinnigs horen zeggen.

Thomas Dekker ja. Een grotere lul de behanger in de wielersport bestaat niet in Nederland.

Liever Dekker dan die dikke pad van een Nelissen.

Betwetertje Zonneveld wordt ik doorgaans ook niet heel vrolijk van. Is die berg er al?

Het kritische publiek van DVK is niet gauw tevreden met de wieleranalisten. Voeg ik een naam hier toe: van Henk Lubberding krijg ik hoofdpijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Een beetje ergeren is toch ook wel aardig? Jamel heeft volgens mij nog een favoriete vrouwelijke commentator op Eurosport bij tennis.
 
Bovenaan