Wielrennen

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat ik interessant vond aan wat Stef Clement net zei, is dat er dus straks een etappe komt waarin men meer dan 50km niet meer onder de cruciale 1800m komt, waardoor er heel andere krachten gaan meespelen aangaande zuurstof, energie, herstel en inspanning.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik vind niet snel iets vervelend, maar Stef Clement dus wel. Wat een negatieve man is dat joh. En hij heeft geen praatstem, eerder een zwijgstem
 

Maasveld

Well-known member
Dat zou ik nou ook niet willen zeggen, het was gisteren de eerste sprint zonder Van Aert. In Brussel ging het fout door een valpartij.


Had overigens er vandaag niet een Jumbo-er in die kopgroep moeten zitten? Je wist van te voren dat er een kopgroep de zegen zou krijgen.

Jansen, Teunissen en Groenewegen rijden zowat het hele seizoen al hetzelfde programma, die moeten dus aardig op elkaar zijn ingespeeld. In Brussel zaten ze te ver vanachter en was het geloof ik ook door eigen toedoen dat ze vielen. In etappe 4 waren Teunissen en Groenewegen elkaar kwijt. In 11 liet Jansen zich wegzetten door Morkov waardoor Teunissen veeeeel te vruug op kop kwam.
 

JMD

Well-known member
De Toursite meldt dat Rowe en Martin gediskwalificeerd zijn vanwege hun gebakkelei bij het oprijden van die laatste klim
 

Eef de Kip

Well-known member
Verrassend dit, zonder een Fransman in de top 10 was dit natuurlijk niet gebeurd maar goed, het blijven Fransen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Jumbo en Ineos hebben bezwaar aangetekend tegen de beslissing van de jury.
Gaan ze echt niet terug draaien. Iedereen kan wel roepen dat het normaal is en erbij hoort, maar dat duwen en trekken sloeg ook nergens op.
O ja, dan wel graag consequent doorvoeren en dus ook als het een Fransman is.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Net een statement gezien van de beide heren. Ze hadden het tijdens de race al bijgelegd, nemen beiden verantwoordelijkheid door te zeggen dat ze fout zaten, maar vinden logischerwijs de straf te zwaar. Vind ik trouwens ook. Tuurlijk is het niet goed en een boete of iets dergelijks zou ook terecht zijn. Maar diskwalificatie gaat wel ver hoor hey.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vind niet snel iets vervelend, maar Stef Clement dus wel. Wat een negatieve man is dat joh. En hij heeft geen praatstem, eerder een zwijgstem

Ik vind dat ie juist iets toevoegt als co-commentator. Weet ontzettend veel van de koers, de renners en ploegen. En hij is kritisch, maar mbt die punten met de gezondheid van de renners geef ik 'm groot gelijk.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Etappe twee, Asgreen? Deed precies hetzelfde... Waar rijdt hij ook alweer voor? Oh!
 

SanMark.

Well-known member
Ik vind dat ie juist iets toevoegt als co-commentator. Weet ontzettend veel van de koers, de renners en ploegen. En hij is kritisch, maar mbt die punten met de gezondheid van de renners geef ik 'm groot gelijk.

Ik vind Clement ook een prima toevoeging.
 
Bovenaan