Michailov
Ik volg het dit jaar niet echt, maar uit de berichtgeving maakte ik op dat het dit jaar anders zou gaan lopen. Zie ik dat Thomas gewoon tweede staat en straks die gele trui van Alaphilippe mag gaan overnemen.
Ik zit met volle teugen te genieten hoor deze Tour, maar vrees dat Thomas uiteindelijk 'gewoon' op plek 1 staat. En ik vind hem niet bepaald de meest spannende rijder om naar te kijken.
Uit je reacties blijkt inderdaad dat je het niet echt volgt.Ik volg het dit jaar niet echt, maar uit de berichtgeving maakte ik op dat het dit jaar anders zou gaan lopen. Zie ik dat Thomas gewoon tweede staat en straks die gele trui van Alaphilippe mag gaan overnemen.
Dat podium van Kruijswijk moet ik nog maar zien. Pinot lijkt sterker en staat heel dichtbij en dan heb je natuurlijk nog Bernal en Thomas die hij niet zomaar achter zich gaat houden. Dan moet Alaphillipe ook nog eens wegvallen. Ik vrees dat ie net 4e gaat worden en dus naast het podium eindigt.
Uit je reacties blijkt inderdaad dat je het niet echt volgt.
Moet afstappen![]()
Dat is wel een punt van kritiek inderdaad, de sprintvoorbereiding van Jumbo is zeer matig deze Tour.Groenewegen raakte ingesloten en wordt 3e.
Vond wel dat Teunissen en die Noor er erg snel af waren uit die sprinttrein, Groenewegen zat op meer dan 1 km al alleen.
Dat zou ik nou ook niet willen zeggen, het was gisteren de eerste sprint zonder Van Aert. In Brussel ging het fout door een valpartij.Dat is wel een punt van kritiek inderdaad, de sprintvoorbereiding van Jumbo is zeer matig deze Tour.