Wielrennen

Jamel

Administrator
Forumleiding
AG2R draait de duimschroeven aan. Mooi zo.

Ik vrees alleen dat Dumoulin er vandaag hard doorheen gaat zakken.
 

Friesland

Well-known member
AG2R draait de duimschroeven aan. Mooi zo.

Ik vrees alleen dat Dumoulin er vandaag hard doorheen gaat zakken.

Ik vrees eerder dat deze actie te laat komt om Thomas op achterstand te rijden, als ze hem al op achterstand hadden kunnen rijden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding

Gevoel.

Zijn ploegleider kondigt nota bene vandaag in een artikel aan dat ze volgend jaar volledig voor de Tour gaan met Dumoulin. Hij zegt niets over de huidige Tour. Ik ga dan denken dat hij niet zo best meer is en dat ze zich er bij neerleggen dat hij hem dit jaar sowieso nog niet wint.
 

SanMark.

Well-known member
Gevoel.

Zijn ploegleider kondigt nota bene vandaag in een artikel aan dat ze volgend jaar volledig voor de Tour gaan met Dumoulin. Hij zegt niets over de huidige Tour. Ik ga dan denken dat hij niet zo best meer is en dat ze zich er bij neerleggen dat hij hem dit jaar sowieso nog niet wint.

Hij heeft het dit jaar ook niet zelf in de hand. Hij gaat de Tour alleen winnen bij een off day van Thomas, EN dan moet hij nog met Froome afrekenen.
 

Pascallovic

Well-known member
Je kan een parcours maken wat je wilt, maar als de klassementsrenners niks doen, dan houdt het op. Vwb het klassement is de vorm van deze rit toch wel redelijk mislukt. Als je hier een rit van 170 km had gemaakt hadden ze ook op de laatste klim gewacht.
 

JMD

Well-known member
Je kan een parcours maken wat je wilt, maar als de klassementsrenners niks doen, dan houdt het op. Vwb het klassement is de vorm van deze rit toch wel redelijk mislukt. Als je hier een rit van 170 km had gemaakt hadden ze ook op de laatste klim gewacht.

Voordeel is wel dat je nu sneller bij die laatste klim bent... :)
 

JMD

Well-known member
Volgens de tijdwaarneming is het gat 40 seconde, volgens het beeld zijn ze bijna gelijk... :p
 
Bovenaan