Wielrennen

Max

Administrator
Forumleiding
Wielrennen

Wanneer is die tijdrit? Zaterdag? Zou ideaal zijn om hem op het laatste moment te pakken.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
De tijdslimiet ligt vandaag overigens op 25%, maakt niet uit hoe snel er gereden wordt. Ook wat dat betreft lijkt dit dus op een tijdrit, want ook daar geldt altijd die tijdlimiet.
 

Eef de Kip

Well-known member
De tijdslimiet ligt vandaag overigens op 25%, maakt niet uit hoe snel er gereden wordt. Ook wat dat betreft lijkt dit dus op een tijdrit, want ook daar geldt altijd die tijdlimiet.

Huh? als het 25% is dan is het toch altijd afhankelijk hoe snel er gereden wordt?


Spektakel trouwens hoor die start.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Fijn dat Molkema weer mee is. Kan Herbert daar weer de hele etappe op gaan zitten geilen.
 

JMD

Well-known member
Demare was gisteren flink te laat, werd de hele dag al op flinke achterstand gezet. Kwam toch op tijd binnen. Er heeft alleen geen jurywagen bij hem gereden...
Dan heb ik wel een idee hoe die alsnog op tijd binnen is gekomen... :p
 

JMD

Well-known member
Huh? als het 25% is dan is het toch altijd afhankelijk hoe snel er gereden wordt?
Klopt, maar normaal gesproken hangt bij een rit in lijn het percentage dat een renner te laat mag komen af van hoe snel er gereden wordt. Daarom is het juist opvallend (en daarom vermeldde ik het ook) dat het nu standaard 25% is.
 

Friesland

Well-known member
Demare was gisteren flink te laat, werd de hele dag al op flinke achterstand gezet. Kwam toch op tijd binnen. Er heeft alleen geen jurywagen bij hem gereden...
Dan heb ik wel een idee hoe die alsnog op tijd binnen is gekomen... :p

Hij was ruim op tijd binnen. Hij kwam op ruim 41 minuten binnen, terwijl de tijdslimiet ruim 53 minuten was.

Thomas krijgt de Tourzege zo wel in de schoot geworpen door deze manier van koersen.
 
Bovenaan