Wielrennen

JMD

Well-known member
Nu met zijn zessen doet Pozzovivo wel wat kopwerk, maar nu neemt Gesink al weer over.

Hup Robert! Hup Bauke!
 

JMD

Well-known member
Weer Alaphilippe... Er zijn echt veel dubbele etappewinnaars dit jaar: Alaphilippe 2x, Groenewegen 2x, Sagan 3x, Gaviria 2x, Thomas 2x
 

erka

Well-known member
Gilbert dus knieschijf gebroken en banden zwaar beschadigd. En dan gewoon weer fietsen.

Heroisch dat wielrenners altijd weer willen opstappen maar soms slaat het echt helemaal nergens op.
 

Wigboldus

Well-known member
Mollema wel weer terug in de top 20 en mag dus met de besten als eerste starten. Ik ben benieuwd hoe het uitpakt morgen, niet specifiek voor Mollema hoor. De verwachtingen zijn dat de kopmannen op hun knechten gaan wachten.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik hoop zo dat Dumoulin of Roglic er gewoon vandoor gaat. Vooral Roglic, alles of niks
 

Maasveld

Well-known member
Er zijn renners die altijd even nodig hebben om er in te komen. Wat dat betreft wordt het wel interessant als er meteen gekoerst wordt.
 

zwammy

Well-known member
Gilbert dus knieschijf gebroken en banden zwaar beschadigd. En dan gewoon weer fietsen.

Heroisch dat wielrenners altijd weer willen opstappen maar soms slaat het echt helemaal nergens op.

En dan met droge ogen beweren dat er geen doping inzit :D

Nee, fietsen is normaal met een gebroken knieschijf.
 

JMD

Well-known member
En dan met droge ogen beweren dat er geen doping inzit :D

Nee, fietsen is normaal met een gebroken knieschijf.

Nou geloof ik best dat je door de adrenaline echt niks voelt...
Luciano Narsingh speelde ooit met gescheurde kruisbanden een duel bij NAC, en flink goed ook. Kon een dag later spreekwoordelijk geen meter meer lopen en lag er 9 maanden uit.
 

SanMark.

Well-known member
Nou geloof ik best dat je door de adrenaline echt niks voelt...
Luciano Narsingh speelde ooit met gescheurde kruisbanden een duel bij NAC, en flink goed ook. Kon een dag later spreekwoordelijk geen meter meer lopen en lag er 9 maanden uit.

Ook onder de dope dus.

Of wilde je een ander punt maken ?
 
Bovenaan