Dat adrenaline een hoop met je lichaam doet en dus dat dat niks met doping te maken heeft.Ook onder de dope dus.
Of wilde je een ander punt maken ?
Gelukkig wonnen we dat jaar niks... Was het 'jubileumseizoen'.Daarmee zijn eventuele behaalde prijzen door PSV onrechtmatig gewonnen.
Heb ik het dan verkeerd begrepen? Ik dacht dat ze in groepjes van 20 vertrekken.
Hoe zit die start dan nu precies?
Startrijen
Wat een onzin. Die kopmannen wachten dus netjes op hun knechten en dan begint de koers pas.
Slaat dus nergens op.
Wat een onzin. Die kopmannen wachten dus netjes op hun knechten en dan begint de koers pas.
Slaat dus nergens op.
Die start gaat geen verschil maken. Wat vandaag leuk maakt is de korte duur en daarin 3 beklimmingen.
Nee, ze starten op de D618. Dat straatje ernaast is echt te smal voor de renners (zeker als je er publiek bij wilt hebben en de karavaan erachter).Op de kaart start aangegeven dat de start plaatsvindt op de D618, dat is een relatief brede weg. Ik vermoed echter dat de renners zich moeten opstellen in een straatje naast de begraafplaats. Om vanuit dat straatje de D618 op te komen, moeten de renners door een trechter. Dat zou de start een stuk interessanter maken dan het op het eerste oog lijkt.
Er zijn genoeg opties mogelijk, maar dan moet men daar zin in hebben. Waarom zou Kruijswijk en een Landa niet weg kunnen springen? Die hebben met Roglic en Quintana nog iemand die hoog in het klassement staat mocht het mislukken. Een Froome zou ook lekker weg kunnen springen. Thomas gaat er niet achteraan en dan mag Tom het lekker zonder ploeg gaan doen.Die start is natuurlijk kolder. De knechten zullen in notime weer bij de kopman zijn. Er is namelijk geen enkele ploeg die er belang bij heeft g??n knechten bij de kopman te hebben.
Maar 1 HC is ook wel weer teleurstellend.
Die start is natuurlijk kolder. De knechten zullen in notime weer bij de kopman zijn. Er is namelijk geen enkele ploeg die er belang bij heeft g??n knechten bij de kopman te hebben.
Nou heb ik sowieso niet de indruk dat Dumoulin veel heeft aan zijn ploeg.