Wielrennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maasveld

Well-known member
Ai, Fuglsang breukje in de pols en spaakbeen. Hij gaat wel opstappen morgen, maar de vraag is hoe lang hij het volhoudt.

JMD

Well-known member
Fuglsang valt het peloton uit, dus daar gaat de volgende top10-renner die door een valpartij weg valt. Heeft door de val van gisteren een paar kleine breukjes.

Mollema valt ook weg uit het peloton..

Als je in deze afdaling verkeerd stuurt lig je zo ineens 200m lager. Uitkijken dus.

JMD

Well-known member
En daar gaat de eerste, Gautier (wordt gezegd), alleen rijdt die aan de 'bergkant' de weg af... Klapt voorover...

JMD

Well-known member
Kwiatkowski rijdt even tussen 2 caravans door...

Froome en Aru dus even in het gras... Froome heeft deze Tour wel een paar van die momentjes...

Pascallovic

Well-known member
Zal er in de toekomst nog iemand zo na?ef zijn om te denken dat ie de Giro en de Tour in hetzelfde jaar goed kan rijden?

JMD

Well-known member
Gio Lippens op Radio1: 'Lewis Hamilton gaat toch ook niet zijn F1-auto stilzetten als Sebastian Vettel een bocht mist?'

Lijkt me een mooie vergelijking inderdaad.
Belachelijk dat niemand wat doet.

Max

Administrator
Forumleiding
Zal er in de toekomst nog iemand zo na?ef zijn om te denken dat ie de Giro en de Tour in hetzelfde jaar goed kan rijden?

Denk het niet, maar over wie hebben we het? Quintana?

Gio Lippens op Radio1: 'Lewis Hamilton gaat toch ook niet zijn F1-auto stilzetten als Sebastian Vettel een bocht mist?'

Lijkt me een mooie vergelijking inderdaad.
Belachelijk dat niemand wat doet.

In F1 wachten ze ook niet op Max met materiaalpech. Stelletje boeven!

JMD

Well-known member
Misschien moeten we voortaan aan het begin van de Tour de gele trui alvast maar aan Froome geven. Kunnen de overige klassementsrenners gewoon voortaan Vuelta en Giro rijden en daar wel aanvallen.

Manmanman, wat een wanvertoning.

Eef de Kip

Well-known member
Wederom een schitterende rit. Dit wordt met afstand de saaiste Tour in jaren. En dat wil wat zeggen. Ik ga er ook niet meer eerder voor naar huis.
Zo'n Froome maakt er ook echt helemaal vleesch noch visch van. Zit maar achter z'n ploegmaten en doet verder geen fuk. Waarom zal hij ook, tuurlijk maar op deze manier vind ik het verder wel gesneden met de Tour.

JMD

Well-known member
Wederom een schitterende rit. Dit wordt met afstand de saaiste Tour in jaren. En dat wil wat zeggen. Ik ga er ook niet meer eerder voor naar huis.
Zo'n Froome maakt er ook echt helemaal vleesch noch visch van. Zit maar achter z'n ploegmaten en doet verder geen fuk. Waarom zal hij ook, tuurlijk maar op deze manier vind ik het verder wel gesneden met de Tour.

Zelfs de Armstrongjaren worden met terugwerkende kracht nog spannend...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan