Ai, Fuglsang breukje in de pols en spaakbeen. Hij gaat wel opstappen morgen, maar de vraag is hoe lang hij het volhoudt.
Rij verdomme een keer door als die Froome fouten maakt.
Zal er in de toekomst nog iemand zo na?ef zijn om te denken dat ie de Giro en de Tour in hetzelfde jaar goed kan rijden?
Gio Lippens op Radio1: 'Lewis Hamilton gaat toch ook niet zijn F1-auto stilzetten als Sebastian Vettel een bocht mist?'
Lijkt me een mooie vergelijking inderdaad.
Belachelijk dat niemand wat doet.
Van iedereen die de Giro heeft gereden vraag ik mij af wat ze komen doen. Of we het nou over Quitana, Pinot, Rolland, Mollema of Greipel hebben bijvoorbeeld.Denk het niet, maar over wie hebben we het? Quintana?
Wederom een schitterende rit. Dit wordt met afstand de saaiste Tour in jaren. En dat wil wat zeggen. Ik ga er ook niet meer eerder voor naar huis.
Zo'n Froome maakt er ook echt helemaal vleesch noch visch van. Zit maar achter z'n ploegmaten en doet verder geen fuk. Waarom zal hij ook, tuurlijk maar op deze manier vind ik het verder wel gesneden met de Tour.
Die reed zelf nog wel eens iemand de vernieling in.Zelfs de Armstrongjaren worden met terugwerkende kracht nog spannend...
Die reed zelf nog wel eens iemand de vernieling in.