Wielrennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Makanaky

Well-known member
Maar eerst nog ??n enkele lange ontsnapping met renners van Wanty/Fortuneo/Direct Energie vanuit het vertrek. Er wordt verder werkelijk niets meer geprobeerd in de laatste 30 km.

Makanaky

Well-known member
Inderdaad, even proberen weg te poefen daar wordt niemand slechter van. Je prestaties in komende etappes (altijd weer vooruit kijken terwijl ze vaak hard op hun bakkes gaan en je helem??l niets hebt) zullen er echt niet onder lijden.

De Nijdams en Ekimovs zijn uitgestorven.

De goed samenwerkende kopgroepjes ook.

Maargoed, ik schakel vandaag wel weer in voor de laatste 5 km.

JMD

Well-known member
Ik snap niet dat er zo veel ploegen zijn die zich naar de slachtbank van Kittel laten leiden. Kittel is veel te goed, dan ga je als ploeg van elke andere sprinter daar toch niet op wachten?
Maar goed, datzelfde gebeurde de laatste jaren ook met Cavendish enzo... Liever vertrouwt men op een sprinter die het aflegt tegen Cav of Kittel ('want ja, het kan fout gaan voor hen, en we denken dat onze sprinter beter kan') dan op meegaan in een kopgroep.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik snap er ook niks van. Ga als andere ploegen gewoon met zn allen mee in een ontsnapping, rij je helemaal de touwtyfus zodat de Quick-Step ploeg al volledig opgebrand is voor de sprint begint.

Maasveld

Well-known member
Groenewegen rijdt echt een ontzettend goede Tour. Alles top 6, waarvan 2 keer podium. Op Kittel na de sterkste momenteel.

Makanaky

Well-known member
Flink verbeterd wel, misschien wel top 5-sprinter, maar hoe vaak mocht hij sprinten tegen Sagan, Cavendish en Demare?

Maasveld

Well-known member
Ik snap er ook niks van. Ga als andere ploegen gewoon met zn allen mee in een ontsnapping, rij je helemaal de touwtyfus zodat de Quick-Step ploeg al volledig opgebrand is voor de sprint begint.
Ik verwacht dat dat in de 3de week ook gaat gebeuren. Daar zitten nog 2 vlakke ritten in, je ziet wel vaker dat er dan een groep van 20 ongeveer op pad gaat. Voor Kittel is het groen nu ook wel binnen in principe.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan