inhethoekje
Active member
Dat was ik ook.
Dat heb ik dan weer voor op jou, ik ben het nog steeds.
Dat was ik ook.
Ook kon hij nogal hard omhoog gaan. Dat doet die van mij ook.
Dat kan en ik geloof je op je woord, Maarten.Dat heb ik dan weer voor op jou, ik ben het nog steeds.
Heeft Apeldoorn niet een 6 daagse? Kunnen we lekker zuipen en bij de waan slapen.
Dat kan en ik geloof je op je woord, Maarten.
Heeft Apeldoorn niet een 6 daagse? Kunnen we lekker zuipen en bij de waan slapen.
Dat is dus een deal.De Waan is een nostalgicus pur sang dus onze oude wielren verhalen moeten hem aanspreken.
En als er geen zesdaagse is, zuipen we de voorraad van De Waan op en blijven we bij hem tukken.
Dat is dus een deal.
Niet dat ik er gebruik van zal maken, maar voor de zekerheid neem ik mijn eigen slaapzak mee.
Make my fucking day.Nog even en ik noem je geen knurft meer maar gewoon lul, zeg het maar.
Dat is dus afgesproken.En als er geen zesdaagse is, zuipen we de voorraad van De Waan op en blijven we bij hem tukken.
Dat is dus een deal.
Niet dat ik er gebruik van zal maken, maar voor de zekerheid neem ik mijn eigen slaapzak mee.
Iets totaal anders, op de Belg is nu een docu over REM.
Jatten we een paar fietsen in de binnenstad en maken we er zelf een 6 daagse van.
Iets totaal anders, op de Belg is nu een docu over REM.
Make my fucking day.
Dat is dus afgesproken.
Wanneer gaan we?
dan neem ik wel een taxi ipv zelf fietsen.
Die had iedereen al lang opgezet natuurlijk.
Ik rij met je mee.
Goed plan. De dag voordat de Rabobank ( nu Jumbo) hun cijfers openbaar maakt lijkt me ideaal.Maakt mij niet zoveel uit eigenlijk. Maar laten we het op een dag doen dat De Waan de dag erop moet werken.
Ik rij met je mee.