JFK
Well-known member
Ik bedenk me opeens dat die hele Jumbo ploeg uit Dirk Kuijt kloons bestaan, alles is perfect, het leven is een grote grap en morgen verliezen we weer, niks aan de hand.
Ja en pech h?? Dat hebben ze altijd, pech!
Ik bedenk me opeens dat die hele Jumbo ploeg uit Dirk Kuijt kloons bestaan, alles is perfect, het leven is een grote grap en morgen verliezen we weer, niks aan de hand.
Zelf dacht ik aan hoe Vakx morgen boodschappen gaat doen.Ik bedenk me opeens dat die hele Jumbo ploeg uit Dirk Kuijt kloons bestaan, alles is perfect, het leven is een grote grap en morgen verliezen we weer, niks aan de hand.
Zelf dacht ik aan hoe Vakx morgen boodschappen gaat doen.
Voor de jonge leden, we hebben het hier vanavond over wielrennen, echte stoempers, geen watjes in een Jumbo outfit die bij het eerste viaduct al beginnen te piepen dat ze die over het hoofd hebben gezien op hun routekaart.
Ja en pech h?? Dat hebben ze altijd, pech!
Ik was als kind altijd fan van abduzhaparov. Tegenwoordig sprinten ze als wijven.
Heerlijk met 1 arm volledig ongecontroleerd om zich heen slaan en toch winnen.Ik was als kind altijd fan van abduzhaparov. Tegenwoordig sprinten ze als wijven.
Ik was als kind altijd fan van abduzhaparov. Tegenwoordig sprinten ze als wijven.
Hoho, misschien laten de andere ploegen nu de Jumbo renners wel gaan voor een dagzege, alles positief bekijken JFK.!
Oke, ze hebben dan wel weer de pech dat ze vlak voor de streep op 15 minuten worden gereden omdat Gesink zijn helm niet goed had vastgemaakt, kan gebeuren, pure pech.
Hoe heette die Panasonic renner die later tieten liet aanmeten en een kut?
Sorry, het klinkt wat grof maar ik weet het niet anders te vwerwoorden.
(Jumbo modus)
Hoe heette die Panasonic renner die later tieten liet aanmeten en een kut?
Neen,volgens mij was het een Australi?r.
Neen,volgens mij was het een Australi?r.