Wielrennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JFK

Well-known member
Die Rus had zijn bovenbenen zo volgespoten met doping dat hij zijwaarts de bus in moest.

Robert F?rstemann, een Duitse baanrenner die heeft dikke bovenbenen! Die moet in een cabrioletbus worden gehesen, een andere manier lukt niet om de bus in te komen.
 

inhethoekje

Active member
Robert F?rstemann, een Duitse baanrenner die heeft dikke bovenbenen! Die moet in een cabrioletbus worden gehesen, een andere manier lukt niet om de bus in te komen.

Baan rennen ben ik mee gestopt toe ik geen 6 daagse meer volgde in Rotterdam.

Weleens bij een 6 daagse geweest, JFK?
Is best leuk, je zuipt een eind weg en als je na 6 dagen thuis komt weet je niet eens wie er mee deden.
 

inhethoekje

Active member
Robert Millar, wat een geweldenaar was dat. Die kon me toch een partij demarreren tijdens een zware bergetappe! Ineens was ie weg en had gelijk 3 kwartier voorsprong.

En dan toch op het eind op een achterstand van 12 minuten binnenkomen, vrouwen , je hebt er niks aan.
 

JFK

Well-known member
Baan rennen ben ik mee gestopt toe ik geen 6 daagse meer volgde in Rotterdam.

Weleens bij een 6 daagse geweest, JFK?
Is best leuk, je zuipt een eind weg en als je na 6 dagen thuis komt weet je niet eens wie er mee deden.
Nee ben er nooit geweest. maar het zuipen spreekt me wel aan.
 

inhethoekje

Active member
Wat me wel opvalt, Joop werd vaker in beeld gebracht en ge?nterviewd als Jan Janssen.

Zou dat komen omdat Janssen iets teveel opschept over zijn zege en Joop het eigenlijk wel best vindt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan