Wielrennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja, we moeten het ook niet overdrijven. Tom die na drie weken Giro slechts 15 seconden verliest op mannen als Quintana, Nibali en Pinot dat is in een rit als dit echt heel knap. En ik heb ook niet het idee dat hij veel meer stuk zit dan die mannen. Gisteren had hij mindere benen, vandaag niet. Maar dan nog wordt het wel erg lastig om morgen de trui alsnog te pakken. Allemaal door die schijtrit.
 

Friesland

Well-known member
Zeker niet kansloos nee, maar toch geen uitgesproken favoriet meer?
Als Tom superbenen heeft gaat ie winnen, maar ik zag net beelden en hij zit er h?lemaal doorheen.
Tijdsverschil is groter geworden en dat was nou net waar ik niet op hoopte vandaag.

Volgens de boekenmakers is hij de gedoodverfde favoriet. Eigenlijk best gek voor iemand die slechts vierde staat.
 

Ska P 187

Well-known member
Nee dat is allemaal prima, maar wat me meer zorgen maakt is dat hij 2x, want ik trekken dat kakken w?l mee, tijd op een hele domme manier verliest.
Verwacht wel dat hij het recht trekt morgen overigens. Hij is goed genoeg (top eigenlijk) en in zo'n tijdrit zit weinig afleiding.
Zo niet dan gun ik het die Fransoos deze keer wel, is dat niet vreemd?
 

Ska P 187

Well-known member
Het is voor hem te hopen dat een ploeg als Movistar besefT dat Quintana het ook niet is al zal hij commercieel niet zo interessant voor ze zijn.
 

Maasveld

Well-known member
Het is voor hem te hopen dat een ploeg als Movistar besefT dat Quintana het ook niet is al zal hij commercieel niet zo interessant voor ze zijn.
Haha, een niet-Spaanstalige renner als kopman van Movistar, geloof je het zelf? Nee hij tekent gewoon bij. De ploeg is langzaam aan het evolueren van sprintploeg naar klassementsploeg. Nog een goede klimmer erbij (Hirt of zo) en ze kunnen een uitstekende ploeg opstellen.
 

SanMark.

Well-known member
Wil hij volledige steun krijgen van een volwaardig team dan zal hij moeten verhuizen naar een ander ( Engelstalige ) team.
 

SanMark.

Well-known member
Haha, een niet-Spaanstalige renner als kopman van Movistar, geloof je het zelf? Nee hij tekent gewoon bij. De ploeg is langzaam aan het evolueren van sprintploeg naar klassementsploeg. Nog een goede klimmer erbij (Hirt of zo) en ze kunnen een uitstekende ploeg opstellen.

Een Columbiaan of een Nederlander is natuurlijk om het even.
 

Maasveld

Well-known member
Wil hij volledige steun krijgen van een volwaardig team dan zal hij moeten verhuizen naar een ander ( Engelstalige ) team.
Als je Barguil, Hirt (of een andere goede klimmer), Kelderman, Oomen, Ten Dam, Geschke, Preidler, Curvers en Teunissen tot je beschikking hebt mag je niet klagen.
 

de waan

Well-known member
Dumoulin is veel te eigenzinnig om voor zo'n voorgeprogrammeerde ploeg te rijden. Die voelt zich al jaren prima thuis bij Skil/Shimano/Argos/Giant/Cafeineshampoo/Sunweb. En die hebben bovendien inmiddels een heel behoorlijke ploeg om op te stellen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ja, maar hij heeft hulp nodig. Sam Oomen is geen knecht, maar een kopman voor de toekomst. Die zal nog wel een jaartje of twee willen helpen, maar dan kan hij het zelf ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan