Wielrennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

erka

Well-known member
Vele duizenden klachten binnengekomen bij de NOS vanmiddag over hun gebruikelijke Studio Klets en dan de beelden missen.

Eindelijk valt het meer mensen op.
 

inhethoekje

Active member
Vindt Utreg en zijn inwoners altijd al een prachtige combinatie, en nu zullen er vandaag veel van buiten zijn gekomen maar dit was pure reclame voor een mooie stad.

Ik zeg: Om de 3 jaar starten in Utreg!
 

inhethoekje

Active member
Vele duizenden klachten binnengekomen bij de NOS vanmiddag over hun gebruikelijke Studio Klets en dan de beelden missen.

Eindelijk valt het meer mensen op.

Zie mijn post in het tv topic van gisteren.
Het lult maar en het lult maar een eind weg, lijkt de Voetbalkantine wel.

Ik erger me vooral aan Dionne de Graaff, rot eens op met dat overdreven enthousiasme van je,doe gewoon je werk, als er een man met een dranghek door het beeld loopt begint ze al te kirren van blijdschap.
 

erka

Well-known member
Naar nu blijkt hebben ze Dumoulin gedeeltelijk gemist en Geesink met minuten vertraging laten zien :D :D
 

De Wolf

Well-known member
Dumoulin was op de Belgische zender goed te volgen. Volgens mij heeft geen enkele renner meer aandacht gehad.
 

erka

Well-known member
Is dat niet het signaal van de Fransen?? Daar kan de NOS niks aan doen volgens mij,.

Nee want dat was vergeleken met Sporza. Daar was alles te zien, van start tot finish.

De NOS heeft de OS vanaf 2018 ook verloren aan Eurosport. Gelukkig.
 
Laatst bewerkt:

Shayman

New member
Was het niet de vorige burgervader die zich steeds sterk maakte voor De Tour? (verder kon hij er geen fuck van maken trouwens)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan