Wielrennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik hoorde volgens mij Doumulin, maar ik heb er geen verstand van.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Drie Nederlanders in de top tien en iets van zes in de top twintig ofzo? Goede prestatie.
 

de waan

Well-known member
Opmerkelijk om te zien dat we onze oude wielerhelden dus wel op gepaste wijze kunnen eren.
 

JFK

Well-known member
De burgemeester van Utrecht is trouwens een prachtvent. Helemaal als je dat vergelijkt met zijn voorganger.
Maar dat terzijde.
Ik vond het echt geweldig, de Tour in Utrecht, ik heb er volop van genoten.
 

fr-keff

Active member
Ben niet zo'n toer kijker maar morgen zet ik mijn tv graag aan! Prachtige rit door deze regio. :)
 

inhethoekje

Active member
De burgemeester van Utrecht is trouwens een prachtvent. Helemaal als je dat vergelijkt met zijn voorganger.
Maar dat terzijde.
Ik vond het echt geweldig, de Tour in Utrecht, ik heb er volop van genoten.

Een Vandaag volgde die man de hele week en ik heb elke dag met plezier gekeken naar die burgemeester, de man is niet nep, alles wat hij deed was met plezier en aandacht,voor de vrijwilliger, de inwoner maar ook voor de sponsor. Mooie vent.
Vraag me wel af of hij homo is want af en toe reageerde hij erg nichterig, maar dat kan ook aan mij liggen en het weer.
 

De Wolf

Well-known member
Een Vandaag volgde die man de hele week en ik heb elke dag met plezier gekeken naar die burgemeester, de man is niet nep, alles wat hij deed was met plezier en aandacht,voor de vrijwilliger, de inwoner maar ook voor de sponsor. Mooie vent.
Vraag me wel af of hij homo is want af en toe reageerde hij erg nichterig, maar dat kan ook aan mij liggen en het weer.

Hij heeft een vrouw en twee kinderen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan