Wielrennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Simon

Administrator
Forumleiding
Volgens het persbericht reed de automobiliste (een Britse) op de verkeerde weghelft
 
G

Gast

Guest
Geen wielrennen, maar wel kromme stuurtjes. Het afsluitende weekend van het cross seizoen is gaande. Zojuist de WK voor de belofte heren, om half 3 de beloften en elite dames en morgen het hoofdnummer elite heren. De Nederlandse Jens Dekker heeft zojuist gewonnen en is daarmee wereldkampioen! Hulde!
 

Ivanhoe

Active member
Vraag lijkt niet te zijn of maar met hoeveel verschil Mathieu van der Poel gaat winnen morgen. Verwacht dat hij vanaf de start het verschil zal maken en niet meer zal worden achterhaald.
 

SanMark.

Well-known member
Geen wielrennen, maar wel kromme stuurtjes. Het afsluitende weekend van het cross seizoen is gaande. Zojuist de WK voor de belofte heren, om half 3 de beloften en elite dames en morgen het hoofdnummer elite heren. De Nederlandse Jens Dekker heeft zojuist gewonnen en is daarmee wereldkampioen! Hulde!

Ik las op Twitter dat hij uit FLuitenberg komt. Is het de zoon van Erik Dekker of 'gewoon' familie ervan ?
 

Jozsef

New member
Vraag lijkt niet te zijn of maar met hoeveel verschil Mathieu van der Poel gaat winnen morgen. Verwacht dat hij vanaf de start het verschil zal maken en niet meer zal worden achterhaald.

Duizenden hysterische Belgen, materiaalpech, een rap parcours, Wout van Aert op de brommer....... Ik ben er nog niet zo zeker van.
 

Mommiej

Well-known member
en dat wordt dus nog stapje erger, 1tje die faalde bij de beloften bij de vrouwen betrapt op iets mechanisch in de fiets. Belgische bondscoach in ieder geval meteen duidelijk, voor haar is zolang ik bondscoach ben geen plek meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan