Wie wordt de nieuwe Oranje-captain?

Max

Administrator
Forumleiding
Hij loopt iig lekker rood aan. Maar het lijkt mij handig als de aanvoerder ook basisspeler is. Anders kun je net zo goed Dirk Kuyt als aanvoerder benoemen.
 

JMD

Well-known member
Ik stel voor dat we het op 'de Feyenoordmanier' doen. In de middag gewoon 'steen-papier-schaar' spelen in een hele competitie tussen de basisspelers. Degene die het vaakst wint is aanvoerder.
 

RickPSV

Active member
Waarom zouden we hem nog oproepen? Zelfs die kuiken van een Hendrix zal het vermoedelijk minder slecht doen bij het Nederlands elftal.

Omdat hij toch als 1 van de enige Nederlandse voetballers nog bij een Europese topclub speelt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wie wordt de nieuwe Oranje-captain?

Omdat hij toch als 1 van de enige Nederlandse voetballers nog bij een Europese topclub speelt.

Ik heb kennelijk een transfer gemist. Onbegrijpelijk dat een Europese topclub hem heeft gehaald. Altijd geblesseerd bij AS Roma.
 

mamaroli

New member
Liever geen Blind. Aardige speler maar er zit geen drive in. Oranje heeft een leider nodig die voorop gaat in de strijd en een vechtersmentaliteit heeft.
Helaas hebben we die niet in Oranje dus dan maar Van Dijk, De Vrij of Wijnaldum.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan