Wie wordt de nieuwe Oranje-captain?

RickPSV

Active member
Robben heeft gisteren afscheid genomen van Oranje na 14 prachtige jaren als een van de beste spelers die Nederland gekend heeft in die jaren. Nu moeten we in het ?jonkies elftal? wat overgebleven is een nieuwe aanvoerder zien te vinden. In het verleden hebben we Blind meerdere malen aanvoerder zien zijn en ook een enkele keer Strootman of De Vrij. Wie zou de nieuwe captain van Oranje worden?
 

Pascallovic

Well-known member
Weinig echt geschikte kandidaten hiervoor. Strootman en Wijnaldum zouden het moeten kunnen maar op basis van de kwalificatie verdienen die het absoluut niet om aanvoerder te worden. Ze mogen van mij lekker uit het elftal verdwijnen. Geef hem maar aan Virgil van Dijk.
 

JFK

Well-known member
Waar was die droplul eigenlijk toen Robben z,n medespelers bedankte op het veld ?

Ik zou het niet weten, ik heb de wedstrijd niet gezien. Maar Depay zou daar vast een goede reden voor hebben.
Als voice-captain stel ik Veltman voor. Als hij zich zo door blijft ontwikkelen, dan speelt hij volgend Sergio Ramos uit de basis bij Real Madrid.
 

Pascallovic

Well-known member
Als voice-captain stel ik Veltman voor. Als hij zich zo door blijft ontwikkelen, dan speelt hij volgend Sergio Ramos uit de basis bij Real Madrid.
Ik weet niet of Real het geld heeft om Veltman aan te trekken. Ajax hoeft niet te verkopen.
 

erka

Well-known member
Als er niet direct iemand bovenuit steekt wordt de keeper vaak de aanvoerder. Echter, dat zie ik ook niet echt zitten, onze keepers zijn nou ook niet direct van die leiders.

Van Dijk vind ik ook de meest voor de hand liggende optie.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Op basis van gisteren zeg ik Blind. Maar Van Dijk heeft ook m'n voorkeur.
 
Bovenaan