Wie moeten er in oranje

Max

Administrator
Forumleiding
Depay zat niet in de voorselectie, want is niet altijd een teamspeler...

Paar dagen later, Depay in de definitieve selectie. Ik vraag me af wat er deze week gebeurd is. Volgens mij heeft Depay maar een kwartiertje gespeeld. Maar dat moet indruk achtergelaten hebben.

El Ghazi is geblesseerd afgevallen. Is er verder nog een buitenspeler afgevallen?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Er is ook een buitenspeler bijgekomen... Robben.

Nee, die zat er al bij in de voorselectie. Als Depay de eerste die je oproept als er een buitenspeler afvalt, dan kun je je beter minder uitvoerig uitlaten over Depay. Net zo goed als hij beter de teksten m.b.t. Kuyt en Van Persie achterwege had kunnen laten. Beide internationals met 100+ wedstrijden en een interland carri?re van tien jaar.

En dan Vejinovic... zit zondag waarschijnlijk weer op de bank. Daar win je de slag op het middenveld wel mee.

Vejinovic schijnt waarschijnlijk wel te spelen. Ook niet uitgesloten dat Vejinovic en Vilhena spelen aldus Van Bronckhorst.
 
Laatst bewerkt:

Fabian

Active member
Nee, die zat er al bij in de voorselectie. Als Depay de eerste die je oproept als er een buitenspeler afvalt, dan kun je je beter minder uitvoerig uitlaten over Depay. Net zo goed als hij beter de teksten m.b.t. Kuyt en Van Persie achterwege had kunnen laten. Beide internationals met 100+ wedstrijden en een interland carri?re van tien jaar.

Vejinovic schijnt waarschijnlijk wel te spelen. Ook niet uitgesloten dat Vejinovic en Vilhena spelen aldus Van Bronckhorst.

Ik moet het nog zien met Vejinovic. Maar het blijft een belachelijke selectie.

En de selectie van Depay is gezien zijn eerdere commentaren bizar.

Ik trok overigens de vergelijking met de vorige interlands. Toen was El Ghazi er wel bij, maar Robben niet. Spelen allebei op de andere flank ook. Ik zie niet de invloed speciaal voor de linksbuitenpositie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hup Duitsland! :duim:

Eerst nog: Hup Wales! :duim:

Ik moet het nog zien met Vejinovic. Maar het blijft een belachelijke selectie.

En de selectie van Depay is gezien zijn eerdere commentaren bizar.

Ik trok overigens de vergelijking met de vorige interlands. Toen was El Ghazi er wel bij, maar Robben niet. Spelen allebei op de andere flank ook. Ik zie niet de invloed speciaal voor de linksbuitenpositie.

Depay speelt standaard op links en Robben standaard op rechts. El Ghazi en Elia hebben ook wel een voorkeurskant. Met Promes maakt het volgens mij vrij weinig uit, die speelt nooit goed bij het Nederlands elftal.

Ik kan alleen maar hopen dat ze twee keer klop krijgen. Ik vrees echter dat Wales zonder Bale en Ramsey toch te licht is om Nederland klop te geven. Als Blind uit acht wedstrijden tegen IJsland, Turkije, Kazachstan, Tsjechi?, Wales, Duitsland, Engeland en Frankrijk slechts drie punten haalt, dan is dat bouwgelul toch ook wel over mag ik aannemen. Dan kunnen we de kwalificatie gewoon in met een volwaardige bondscoach.
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Zullen we zien dat ze met 1-0 van Wales B winnen en van Oostveen zegt dat het lek boven is. Valt Robben uit en verlies je met 6-0 van Duitsland. Maar dat is dan een incident natuurlijk.
 

Abubakari

Well-known member
Och, Duitsland heeft in zijn groep vrij veel met maar 1 doelpunt verschil gewonnen, als ze al wonnen. Verloren ook van Polen en Ierland, thuis 1-1 tegen Ierland. Zal wel hooguit een degelijke zwei zu null worden.
 

de waan

Well-known member
Het was natuurlijk nog mooier geweest als hij na het afhaken van El Ghazi Van Persie er weer bij had gehaald.
 

Methone

New member
Vejinovic? :D Ik was al verbaasd dat Feyenoord hem voor 3,5M wilde hebben. Het was bij Vitesse af en toe een aardige speler, voordat hij op de bank belandde, maar zat al aardig aan z;n top, maar waarom hij nu voor Oranje is geselecteerd is mij een raadsel.
 

Jozsef

New member
Vejinovic? :D Ik was al verbaasd dat Feyenoord hem voor 3,5M wilde hebben. Het was bij Vitesse af en toe een aardige speler, voordat hij op de bank belandde, maar zat al aardig aan z;n top, maar waarom hij nu voor Oranje is geselecteerd is mij een raadsel.

Gisteren bij FC Rijnmond nog de vergelijking met Clasie, die vorig jaar op die positie speelde. Drie klassen beter, minimaal. Vooral in de omschakeling is Marko kwetsbaar.
 
Bovenaan